Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1169 ggr
[Forest]
2011-09-15 19:17

OT Kattungen var ute

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag så var det fint väder och dottern har tränat flitigt med ha selen på sig inne. Så idag fick dom gå ut givetvis var även jag o Enja med ut, passa på att ta lite kort på lillen. Här är Bamse Glad

Annons:
[Forest]
2011-09-15 19:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Bamse klättrar

[Forest]
2011-09-15 19:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Söt

AnneN
2011-09-15 19:39
#3

Oj vilken otroligt vacker kisse Glad Är han någon renras? *nyfiken*

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
2011-09-15 20:31
#4

3 onej han är en huskatt fd stallkatt Flört Fader okänd moder korthårig 3färgad skönhet Glad

Fridaaaa
2011-09-15 20:36
#5

Naw vad söt :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
2011-09-15 20:37
#6

Kan säga att vi har gjort utslutningsmetoden ang foderallergi på Bamse och vi får helt enkelt strycka Fisk har inte vågat ge han annan mat än bonzita o mjaus mjukmat då är det oxkött o oxlever som konsum har hemma här vid oss. (vet inte om mjau har andra smaker utan fisk) Vi ska testa o köpa annat foder eftersom jag gärna vill ha torrfoder med, sen får han råmat oxå. Jag tror jag ska undvika även sädeslag eftersom jag upplevde att han fick sår även när han åt av enjas färskfoder (han är jätte snabb på tjuva mat av henne) Så även Enja kanske åker på att prova annat foder vi får se, fiskfritt samt inga sädeslag ska det vara i hennes foder så kan jag pusta ut att han blir dålig för att han hittat Enjas mat någon stans. (enja går ofta iväg med ett par kulor foder o äter dom i sägen/soffan/storarummet/bädden osv)

Annons:
[Zorita]
2011-09-15 21:11
#7

Men oh så söt! Ser ut som en ung Gustaf (Garfield). Testat att se om han gillar lasagne? Flört

[Forest]
2011-09-15 22:04
#8

7 haha han äter allt möjligt o öppnar ju köksskåp, än har han inte lyckas med kylskåpet o frysen men han försöker.  Jag ska köpa barnsäkert i veckan som kommer så ska det bli barnsäkert i 3 skåp, gissus det som gick enkelt med valp fick jag väl ta igen nu när det gäller kattunge Skrattande  Dottern var det som döpte han till Bamse det är hennes katt o det märks oxå han ser henne som sin lilla mamma, ursött o se. Gapar som bara den när hon kommer hem från skolan. Och väcker henne på morgonen när han vill mysa lite extra, under natten sover han under hennes täcke Kyss Han rä ingen direckt kelig katt mot oss andra jag har valt att han ska vara lite kelig mot henne eftersom alltid har katter vart mattegrisar o jag har en hund som är mattegris, dags att hon fick en gris med Flört

[Forest]
2011-09-15 22:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Måste visa 2 till tycker han är så söt :)

[Forest]
2011-09-15 22:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

å denna Flört

[Lava&Zorro]
2011-09-15 22:52
#11

Söööööööööööööt :D

LinaK
2011-09-16 08:35
#12

Men åh Sofi! Sånna här söta bilder får du inte visa, kattunge i min favvofärg Kyss Man kan inte bli annat än sugen på en liten kisseunge.

Han är supersöt!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[shanti&luna]
2011-09-16 08:58
#13

Så otroligt fin liten kattunge. Saknar livet med katt….hade en väldigt vacker kattfröken som jag fick genom min praktik på ett katthem.

Annons:
[Forest]
2011-09-16 09:44
#14

Visst är han söt, jag är själv kattälskare o katt hör lixom till ett hem. Cool 

Lina röd är oxå min favvo färg vad jag gillar är att han har så ljusa mönster i rikgt fin röd med :) Enja o han leker bra ihop, nu andvänder han inte klorna så de kan se ganska roliga ut när de leker o brottas Skrattande

Fennec
2011-09-16 12:19
#15

Han är bara så vacker!

Upp till toppen
Annons: