Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 691 ggr
Fridaaaa
2011-09-12 10:09

God förmiddag 12 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eller god och god. Vaknade upp halvt förkyld (dock inte så farligt än) och nackont. Så blir en lugn dag idag. Antlingen har jag legat fel eller så lyfte jag fel igår när jag städade.
Det regnar också till & från. Själv hemma med så får roa mig så gott jag kan hehe
Man får tänka positivt så gott det går! =D

Ha en bra dag alla underbara medlemmar!:D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[Zorita]
2011-09-12 15:09
#1

Jag tog ut hundarna på en lång lunchpromenad idag, och hann bli så irriterad på Spanien!

Jag gick förbi 3 stycken parker i en ny del av stan där jag inte varit. Hundar var förbjudna i alla 3! Det innebär att hundar är förbjudna i alla parker jag sett i denna stad! Som tur är trotsar många detta i en av parkerna, som nu har blivit "hundparken", men dessa andra parker låg avskiljt och hade staket, medans hundparken inte har något och en vältrafikerad väg brevid.

Jag är så sur, här där det finns så sjukt många hundar måste de ju fixa nånstans de kan vara också! Annars får ju folk problem med understimulerade hundar som inte kan sköta sig, som det redan finns så många av.

Men nej, parkerna ska bara tittas på av turisterna verkar det som, de som ändå har hela stranden där hundar heller inte får vara. Inte ens på vintern när den är tom… Grrr!

LinaK
2011-09-12 15:51
#2

Goddagens!

Trökdag idag verkligen, gick upp tidigt för att gå på en kurs på jobbet. Som var tråkig. Varit ensam hela dagen då sambon jobbar fran kl 06.30 - 15 idag. Sen nu har han börjat sitt andra jobb och jobbar mellan 16-22, så kommer det se ut hela veckan Tyst Han jobbar inte så i vanliga fall vill jag säga, han är mitt inne i ett jobb byte och det blev ett missförstånd. Så det fick bli dubbelpass.

Själv ska jag snart iväg till hundklubben och träna lite Agility med hundarna.

Imorgon ska jag till veterinären med Sigge, önska oss lycka till Tungan ute

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Fridaaaa
2011-09-12 16:14
#3

#2 Dubbelpass = extra pengar? ;)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

LinaK
2011-09-12 16:21
#4

#3 Yes, det är så både han och jag tänker Flört Blir en bra lön nästa gång.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Fridaaaa
2011-09-12 16:39
#5

#4 Gött det hehe hade inte varit fel.
Extra bortskämda vovvar med då? ;)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anibaz
2011-09-12 17:12
#6

God eftermiddag!

Idag var vi till veterinären med Smilla, och det var fukteksem hon fått. Så nu går vi in på behandling och jag hoppas mitt hjärta blir bra snart!

Annons:
Fridaaaa
2011-09-12 17:26
#7

#6 Skönt att det inte var foderallergi!:) Då blir hon bra snart :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anibaz
2011-09-12 17:35
#8

#7 Ja verkligen! Nu hoppas jag hon blir bra snabbt. Vetten rakade ner rejält och då såg man hur mycket det spridit sig, halva halsen var på väg att blomma upp i eksem.

Känns jätteskönt att börja behandlingen, märker på henne hur jobbigt det är med dem otäcka eksemen. Veterinären var jättetrevlig också, det värderas högt!

Workingdog
2011-09-12 17:47
#9

god eftermiddag. snart bär det iväg för att hålla valpkurs. Lillskiten får följa med och träna lite efter sen.

Har fortfarande ont i ryggen och knaprar ipren lite då och då..

Ja, ska skriva ett inlägg här snart, om jag hinner innan jag åker. Så håll utkik..

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

[shanti&luna]
2011-09-12 18:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

God kväll. Har under dagen hunnit med att trimma Luna, tvättat och röjt undan lite. Har en febrig unge hemma så mannen lämnade den lilla tösen på skolan medans storasyster låg i soffan och myste.

Här kommer en söt bild på nytrimmade Luna.

[shanti&luna]
2011-09-12 18:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

En sidobild med.

Upp till toppen
Annons: