Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 754 ggr
rebz
2011-09-09 12:43

Säljes: iPod nano 6:e generationen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej.

Ska flytta hemifrån om 1-2 veckor och är i behov av lite extra pengar. Säljer min blåa iPod nano 6:e generationen 8GB. Jag har bara använt den 5 gånger men min lillebror lyckades tappa den när vi skulle packa ner den i sin "ask" och det blev då en pytte liten spricka i den svarta delen av skärmen. Sprickan är inget man tänker på och den påverkar inte iPoden något överhuvudtaget. Blev kanke några små repor på baksidan men inga större skador så att säga. Innan så såg den ut som ny så :). Och den fungerar precis som den ska. Jag testade den när jag uppgraderade programvaran på den för ca 1 månad sen så allt ska fungera precis som när jag köpte den :)

Det som följer med är: hörlurar, usb-kabel, all musik som är på, iPoden och förpackningen. Har packat ner den i sin lilla "ask" och packat den med bubbelplast och kartong. Så den är redo att åka ner i ett vadderat kuvert och skickas till köparen.

Bifogar en bild på hur den ser ut på skärmen och den lilla sprickan är uppe i vänstra hörnet. Var tvungen att vinkla den för annars så skulle man inte se den på kortet :P.

Hade tänkt sälja den för 1000kr innan skadan. Så nu blir den din för 600kr och det är inklusive frakt!

Maila mig på: rebeccajarnefjord@hotmail.com eller skriv här vid intresse.

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: