Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Flytta till hus :)

2011-09-09 07:39 #0 av: ramgona

hej allesammans. måste bara skriva och berätta att vi skall flytta till hus :) fick veta det igår  det kommer och bli så mycket lättar för mej och pax inga mer spiral trappor att klättra i så jag tänker på mina dåliga lungor jag har. sen är det bara till o öppna dörren och man e ute :D så härligt och vad glad jag är. kram ville bara tala om det.

Har ändrat texten. Tänk på att inte ha en massa förkortningar, massa punkter osv. Måste tänka på synskadade. MVh *Frida-medarbetare*

Anmäl
2011-09-09 18:40 #1 av: Emmieline

Grattis och va roligt =) kan jag få flytta med dig?Tungan ute

Anmäl
2011-09-09 22:19 #2 av: Forest

Vad roligt :) Ser litet ut och mysigt :)

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-09-11 21:12 #3 av: Michaela-N

Visst är det skönt med hus :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.