Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDFOTON & FILMKLIPP

MYS

2011-09-08 11:34 #0 av: lizaohman

Missade augustitävlingen... Varje eftermiddag väntar en pålle på att vi ska komma förbi och så nosar min unghund och pållen på varann. Sååå sött och mysigt med vänliga djur!

Anmäl
2011-09-08 11:40 #1 av: Fridaaaa

Ser mysigt ut.
Jag gjorde så att bilden blev stor istället, så är det lättare att se :)

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2011-09-08 17:08 #2 av: Forest

Kyss vilken härlig bild tycker det är sött o se nya vänner som väntar på än när man kommer å går Glad var fin mysbild

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-09-08 17:10 #3 av: lizaohman

TACK för förstoringen och goa ord, Frida och Forest Kyss

Anmäl
2011-09-08 18:51 #4 av: [Driva]

Naw vad söt!

Jag har försökt få min hund att hälsá på hästar men hon tycker hästar ör bland det läskigaste som finns, hon vägrar komma i närheten av de!

Anmäl
2011-09-08 18:53 #5 av: Fridaaaa

#3 Inga problem!:) Vasegod:)

Vad är det för ras/raser på din hund? :)

Anmäl
2011-09-09 21:05 #6 av: lizaohman

Frida, allt pekar på Border Collie (mamman, så det är ju relativt säkert ;) och Newfoundland. För skojs skull har vi beställt DNA-test. Han är större än vad som tycks på bilden för han står i ett dike. Hur som haver så är han hjärtans snäll och väldigt nyfiken. Jag skulle nog tycka att det hade varit sundare att vara lite orolig för så stora djur som hästar. Håller helt med Drivas vovve där. Ett gäng tjurar som är väldigt nyfikna på allt som rör sig brukar Max dock undvika. De kommer alltid i flock, så det är ju en sund inställning :)

Anmäl
2011-09-10 12:20 #7 av: Forest

6 snäll du kan du inte säga vad DNA testet kostar och vad resultatet blir vart väldigt nyfiken :) just det vart kan man göra detta DNA test ? kan vara roligt o veta :D

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-09-10 17:13 #8 av: Fridaaaa

#6 Okej. Border collie skulle jag med gissa på när jag ser bilden:)
Roligt med DNA test!:D Spännande att se vad det visar:)

Anmäl
2011-09-13 13:23 #9 av: lizaohman

Beställ DNA-test på www.hundrondellen.se (första sidan) - kostar 700:- och det är enkelt. Du bara topsar hunden i munnen. Under förutsättning att han inte tillhör den glupska sorten... När 20 beställningar kommit in så skickas beställningen iväg till Österrike (?) och små tops-kit kommer så hem till dig.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.