Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 827 ggr
Fridaaaa
2011-09-03 11:20

God förmiddag 3 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kyligt ute idag. Ska ut en sväng med Lillan snart, passa på att upp i skogen innan jakten börjar, sedan vågar jag inte gå där mer :)
Sedan ska jag plocka iordning lite i huset, ser ut som ett bombnerslag igen!

Ha en tipptopp lördag!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[iurochskur]
2011-09-03 11:25
#1

Min man har varit borta 2 dagar på en Tysklands resa i jobbet. Har tagit hand om hundarna och barnen helt själv. Känns skönt att ha klarat av det med tanke på mina krämpor. Men det ska sannerligen bli skönt med en extra hand här hemma. Och för att inte tala om saknaden när han varit borta…

[Zorita]
2011-09-03 11:41
#2

En härligt sval dag här (äntligen). Hösten har kommit, och den var välkommen i ett Spanien som var lite för varmt för mig.

Ska slappa lite på förmiddagen och sen blir det träning med hundarna. Tänkte klicka lite på balkongen först och sen se om jag tar ut en av dem till parken för extra träning.

Sambon pluggar hela dagen så jag är ensam, men ser fram emot i morgon då vi tänkte åka till en vacker liten stad där det finns badmöjligheter för hundarna. Vill ge fostervalpen några bra dagar innan det på onsdag bär av med henne till hundgården.

LinaK
2011-09-03 17:21
#3

Tjingtjong!

Idag har vi varit på Ullared och shoppat, till hundarna blev det: bajspåsar, en reflexväst till Algot, hundgodis och hundben Glad Till mig själv blev det ett duschdraperi, handdukar och hushållsartiklar (schampo, diskmedel och sådant tråkigt men nödvändigt)

Hundarna har varit hemma med husse, tror inte dom har gjort nått speciellt. Men om en stund ska vi bort till hundklubben och träna lite Agility tänkte vi Glad

Förresten så har vi fått en ny "familjemedlem" , min sambos syster och hennes sambo som vi umgås mycket med har köpt sig en liten valp en söt blandras vid namn Hugo Glad Sigge och Algot har träffat valpen idag och det gick jätte bra. Tror dom kommer få det roligt ihop i framtiden.

Ha en trevlig Lördagskväll allihopa!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Upp till toppen
Annons: