Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1051 ggr
Workingdog
9/1/11, 7:07 PM

God kväll 1/9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gud ja första September. Vilket betyder Höst, som betyder snart vinter! Usch..

Ja den här veckan har jag haft fullt upp, därav min låga aktivitetsnivå. Skolan tar mycket tid då jag kommer hem sent, sen har jag alla djuren och en galen liten valp, så inte mycket tid kvar till datorn direkt

Idag har varit den sämsta skoldagen, mer läxor tills nästa vecka. Nu har vi 2 förhör, ett prov och en inlämning än sålänge ( kan bli en till imorgon) Ja ingen mjukstart här.

Har fått till ett träningspass med Lexpex som gick suuuper Kyss

Hon har verkligen mognat till i träningen nu och tycker det är sååå roligt. Nu slänger hon sig ner men fiiin teknik och fart ( gaaash) har även börjat introducera sitt från ligg också, och ja, här ska vi absoluuuuut inte röra bakbenen och snabbt ska det gå!

Har jag sagt att jag älskar den här valpen Kyss

Hur har eran dag varit? :)

Min duktiga fina valp ( ignorera att jag tittar ner, är påväg att titta upp från att ha satt henne i position )

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

Annons:
Fridaaaa
9/1/11, 7:48 PM
#1

God kväll!

Varit borta heeela dagen, körde 8 imorse för skulle hämta en kompis kl 9. Hem till mina föräldrar (min kompis skulle fota mammas marsvin). Sedan äta, köra hem min kompis och sedan hem. 
Firar 4 år tsm med pojkvännen idag:)

Ha en fortsatt trevlig kväll.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
9/1/11, 8:41 PM
#2

Go kväll!

Har jobbat idag skönt att man får hoppa in o vi behöver lite pengar så allt är så välkommet jobabr även imorgon. Jag ska även jobba hela nästa vecka utan söndag passar kanon eftersom vi har kurs på söndagar. Jag har iaf hunnit med lite träning körde lite klicker o belöna gå sidan Enja går så fint här hemma (i staden) men hmm ja inte så fint på kursen kan jag säga… Träning träning åter träning, tror det beror på att vi hade 3 flåsande större hundar bakom oss ena var ganska så energisk Flört Enja sover just nu efter ha ätit ett kycklinglår med ben, katten fick oxå små bitar och även en benbit med kött låter så gott när de knaprar sönder benen. Glad Katten har foderallergi men efter envist bara gett han blötmat + råmat så är han helt fri från klåda och sår. Hade inte en aning om att katter kan få foderallergi o verkligen inte så mycket som han fick i öronen-utanför och bak på nacken stor fläck hua inte roligt stackars liten misse.  Såg på en film igår : Hur många lingon finns det värden? Den var mycket bättre än vad jag trode den skulle vara. Skratta gott :)  Ha en bra kväll alla!

TS men åh vad ni ser duktiga ut :)

1 Grattis på 4års dagen hoppas ni får en fin kväll o myser :)

AnneN
9/1/11, 10:02 PM
#3

Go´kväll Glad

Här är det fullt upp! Känner mig inte helt övertygad om att jag faktiskt är arbetslös, för jag har haft mer att göra den senaste tiden än jag någonsin haft då jag jobbat Obestämd men men, om ett par veckor så börjar det nog lugna sig hoppas jag.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
9/2/11, 7:10 PM
#4

3 Anne det är bra att du har lite bollar i luften för annars är det lätt att man bara sitter o degar :) Tycker det är bra att du har engergi men se till att spara lite till höst/vinter oxå :)

AnneN
9/2/11, 7:23 PM
#5

#4 Jo visst någon boll i luften är bra, men börjar kännas som att jag för tillfället jonglerar med ett helt bollhav. Tungan ute men jag har bara mig själv att skylla då jag tar på mig en massa saker.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
9/2/11, 7:24 PM
#6

5 haha du är bra rolig du Flört

Annons:
Upp till toppen
Annons: