Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 799 ggr
[nataschaj]
8/26/11, 8:43 AM

Godmorgon 26/8

Nu har man vart uppe sen halv 6. Vart ute me valpis å dem vuxna. Betalat en massa tråkiga räkningar, och hade till å me pengar över! (som ja brukarr, men ibland tror man att man får 0kr över, när man ser högen haha)

jaja nog med det.

Snart är det mat dags för hundarna, sen är de ut te skogen som gäller med alla. underar bara på vilken skog. Om de blir mossen å gå där, eller om de blir nån annan.

Btw valpis e en redit snarkare.. gisses va han låter. Och tydligen så e de väldigt varmt här hemmaså som han lät i natt me flåsande å pustandet…

Ja e tröt, för inte lätt å ha en schäferblandning, Moa som e amstaff mix å den nya plutten som knör i sängen, plus att man har en kille… 120 sängen känns för första gången för liten… (plutten kommer att bli stor, han kmr nog väga runt 50kg som vuxen… inte kul, men hoppas han landar på 45kg…men de ser inte ut som han kmr å göra det)

Va har ni för er nu på morran/för middagen?

Annons:
monsi
8/26/11, 12:11 PM
#1

Uppe 04:30 bäbis hungrig sen ville han inte somna om fören kl 06 då hade man ju blivit rejält vaken.

Hundarna har bivit Valpar igen o ska ut så fort jag går för att fixa bäbismat om det så är mitt i natten Skrattande

Ska snart ta vagnen o gå en lång runda.

TS känner igen det där med trångt i sängen har två schäferblandisar i våran, i bland på vintern även Dogo Argentinon pluss kise o ibland bäbis.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

[Zorita]
8/26/11, 2:18 PM
#2

Åkte till veterinären imorse med fostervalpen för hennes sista valpspruta. Möjligtvis får hon ett hem här i Spanien hos en bra familj, de kanske ska titta på henne imorgon!

Sigrid är lite trött fortfarande efter att ha simmat hela dagen i onsdags, och Seth tycker det är varmt. Glömde bajspåsar på lunchpromenaden, inte kul! Såklart satte sig Sigrid mitt på trottoaren framför massvis med människor. Blev räddad av en ung tjej som gav mig en pappersnäsduk, var mycket tacksam för det kan jag säga!

I morse vaknade jag och trodde sambon låg brevid. Men sen märkte jag ju att det var lite för mycket fluff på huvudet. Självklart var det Seth som låg och sussade på kudden brevid mig. Varför har du så stora öron? Och varför så stora tänder farmor?

Anibaz
8/26/11, 2:39 PM
#3

Var upp halv 6 imorse, rastade hundar och gjorde mig iordning för skolan. Kom hem vid 12, tog ut dem en halvtimme och nu ligger dem och sover och jag är trött efter första skolveckan.

Blir träning ikväll efter middagen, ett lydnadspass för båda två.

Upp till toppen
Annons: