Annons:
Etikettallmänt
Läst 1344 ggr
Honestyisdead
8/3/11, 8:23 PM

Åker ni båt?

Brukar ni åka båt med era hundar?

Annons:
AnneN
8/3/11, 8:41 PM
#1

Har tyvärr inte tillgång till någon båt, men förr då jag haft möjlighet att åka båt ut i skärgården så har jag åkt med hund (även en sommar då jag paddlade kanot i sthlm och hade 2 labbar med i kanoten varje dag.)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

idaah
8/3/11, 9:00 PM
#2

Nä jag åker inte båt med våra hundar. För att jag inte gillar att åka båt för att båten "skumpar" eller vad man ska säga, så jag blir rädd för att den ska välta.

Jag vet att jag är en liten mes, när det gäller båtar! Tungan ute

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Honestyisdead
8/3/11, 9:05 PM
#3

#1 Oj, två st labbar i en st kanot. Låter trångt :)

#2 Ibland kommer det så stora svallvågor från andra båtar att till och med jag som är van båtåkare blir lite nervös :P

AnneN
8/3/11, 9:30 PM
#4

#3 Nej inte speciellt, kanoten var en kanadensare och hundarna satt bara stilla och tittade på omgivningen tills vi kom riktigt nära land.

De var vana vid att vara med i kanot/båt Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Honestyisdead
8/3/11, 9:31 PM
#5

#4 Låter riktigt mysigt!

pv60
8/3/11, 9:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Vi åker båt med vår hund och även MC. Hon tycker att det är kul. Vill vara med och titta på allt.

Annons:
malmokvinna
8/3/11, 9:45 PM
#7

Min hund är van att vara med och fiska. Vi åker inte så långt och det är en insjö, kommer det svallvågor så håller jag i henne. Hon ser ut som en riktig liten filosof där hon sitter och tittar sig omkring.

Vi har åkt stora passagerarbåtar också och hon verkar njuta av att vara på sjön. Har väldigt bråttom att komma ombord!

Sophey
8/3/11, 9:57 PM
#8

Jag har alltid med mig hundarna nar jag ar ute med baten! och min pappa som bor med sjotomt har med sig sina hundar pa baten och flotten dagligen da han alskar att fiska.

Medarbetare på matlust

Honestyisdead
8/3/11, 10:10 PM
#9

#6 Härligt :)

Kul att det finns fler båtälskande hundar! :D

[Forest]
8/3/11, 11:45 PM
#10

tyvärr har vi ingen båt. Men är uppfväxt med båtgalen hund :) vi sov ofta i båten o Bamse älskade vara med på sjön. Det är inte så jobbigt som man tror att ha med hund på sjön vissligen var det Sommen vi åkte på många små öar o smidigt att gå i land för rasta o laga lite mat samt fiska om man ville från land.

6 vilken härlig bild du bjuder på ser cool ut att ha hunden på mortorcycklen man ser att hon trivs att hänga på Flört

Upp till toppen
Annons: