Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Åker ni båt?

2011-08-03 20:23 #0 av: Hera

Brukar ni åka båt med era hundar?

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2011-08-03 20:41 #1 av: AnneN

Har tyvärr inte tillgång till någon båt, men förr då jag haft möjlighet att åka båt ut i skärgården så har jag åkt med hund (även en sommar då jag paddlade kanot i sthlm och hade 2 labbar med i kanoten varje dag.)

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-08-03 21:00 #2 av: idaah

Nä jag åker inte båt med våra hundar. För att jag inte gillar att åka båt för att båten "skumpar" eller vad man ska säga, så jag blir rädd för att den ska välta.

Jag vet att jag är en liten mes, när det gäller båtar! Tungan ute

Anmäl
2011-08-03 21:05 #3 av: Hera

#1 Oj, två st labbar i en st kanot. Låter trångt :)

#2 Ibland kommer det så stora svallvågor från andra båtar att till och med jag som är van båtåkare blir lite nervös :P

Anmäl
2011-08-03 21:30 #4 av: AnneN

#3 Nej inte speciellt, kanoten var en kanadensare och hundarna satt bara stilla och tittade på omgivningen tills vi kom riktigt nära land.

De var vana vid att vara med i kanot/båt Glad

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-08-03 21:31 #5 av: Hera

#4 Låter riktigt mysigt!

Anmäl
2011-08-03 21:42 #6 av: pv60

Vi åker båt med vår hund och även MC. Hon tycker att det är kul. Vill vara med och titta på allt.

Anmäl
2011-08-03 21:45 #7 av: malmokvinna

Min hund är van att vara med och fiska. Vi åker inte så långt och det är en insjö, kommer det svallvågor så håller jag i henne. Hon ser ut som en riktig liten filosof där hon sitter och tittar sig omkring.

Vi har åkt stora passagerarbåtar också och hon verkar njuta av att vara på sjön. Har väldigt bråttom att komma ombord!

Anmäl
2011-08-03 21:57 #8 av: Sophey

Jag har alltid med mig hundarna nar jag ar ute med baten! och min pappa som bor med sjotomt har med sig sina hundar pa baten och flotten dagligen da han alskar att fiska.

Anmäl
2011-08-03 22:10 #9 av: Hera

#6 Härligt :)

Kul att det finns fler båtälskande hundar! :D

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.