Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1086 ggr
[iurochskur]
2011-07-21 08:52

Godmorgon 21 Juli

Mår skit idag med…undrar om det beror på min nya epilepsi medicin. Ska ringa och rådfråga neurologen i alla fall.

Idag blir det och ta det lugnt och vovvarna får gå ofta men korta rundor. Kan inte gå långt med min yrsel, ont i kroppen och halsont. Tur man har en trädgård där dom kan gå med fri tillgång.

Vädret är med kasst här, små kyligt och ruggigt.

Hoppas eran dag blir bättre än min.

Kram!

**Ändrar rubrik…hihi //Michaela**

Annons:
Fridaaaa
2011-07-21 11:08
#1

God förmiddag

Vädret är kasst, jag mår konstigt, gjorde igår kväll med. Vill inte bli sjuk, då jag ska till landskrona på marsvinsutställning på lördag!

Så Lillan får med bara småpromenader nu när jag mår konstigt. Har med turen att ha stor gräsmatta. Perfekt när man mår kasst.

Ha en bra dag

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Empisen]
2011-07-21 11:12
#2

21 Juli är det idag, Juni har redan passerat Glad

Här är det regnigt och lite kyligt, Hugo hade ingen lust alls att gå utanför dörren imorse.
Det blir en lugn dag idag.

Hoppas du blir bättre snart iurochskur!

Workingdog
2011-07-21 14:32
#3

Ja här var det väl inte direkt den bästa dagen heller..

Började med att jag försov mig och missade bussen hem. Vilket gjorde att vovvarna fick komma ut senare än vanligt. Sen när jag sitter på bussen ringer mamma och säger att jag måste ringa Ylva, min kompis och fråga om vi ska åka in till veterinären med Estanzia, hennes kanin som vi passar medans dom är i Norrland.

Tillslut får vi tag på dom. Och nu har vi en tid kl 18.00 hos Kolartorp då hon inte kan hålla balansen riktigt och ramlar omkull när hon går.. :/

Så innan det blir det att lämna Izor och Nik och sen åka dit..

Fina Estanzia, bli bättre! <3

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

Alexandra-S
2011-07-21 21:48
#4

Inget vidare bra dag för mig heller. Försyld och trött som ett as. Men jag tog med Gizmo ut på en cykeltur på 5 km istället för jag hade ingen lust att gå långpromenad idag, sen blir det massa korta i dungen bakom mitt hus.
Men som ni övriga har jag en inhängnad tomt han springer och leker på hela dagarna, så jag tror inte att han lider så värst Glad

Men å andra sidan har jag idag en sån dag då jag bara känner mig så lyckligt lottad som har en hund, det gör jag ju jämt men idag är det något extra som jag inte riktigt kan sätta fingret på! Jag älskar min vovve så det gör ont ♥

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Alexandra-S
2011-07-21 22:40
#5

Min kväll vart genast mycket bättre när jag tittade in på Gizmos uppfödares blogg och såg att Pärlan, Gizmos mamma, har fått en till kull! Så Gizmo har blivit storebror! Nu väntas det bebisgos!
Dock har jag varit utan dator ett tag så valparna är födda i början av juni, så vänta med besök behöver vi ju inte göra heller FlörtSkrattande

Det blir nog en promenad dit i helgen, eftersom att dom bara bor 2 km bort :)

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Upp till toppen
Annons: