Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDFOTON & FILMKLIPP

Velvet vid skateparken här i Luleå

2011-07-20 17:39 #0 av: AnneN

För några kvällar sedan så tog jag med Velvet och hennes älskade frisbee och skulle se då systersonen åkte inlines i skateparken.

Var ett gäng killar där som blev ganska imponerade av Velvets hopp och en av dem är tydligen fotograf, så idag fick jag dessa bilder på min mejl Skrattande

(Har tillstånd att använda bilderna utan att nämna fotografens namn)

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-07-20 17:40 #1 av: AnneN

.

/Mvh Anne

Anmäl
2011-07-20 17:40 #2 av: AnneN

.

/Mvh Anne

Anmäl
2011-07-20 17:41 #3 av: AnneN

Tyvärr hamnade denna mitt i solen, men gillar den ändå Cool

/Mvh Anne

Anmäl
2011-07-20 17:43 #4 av: AnneN

Hahaha, den här är bara så klockren! Skrattande

/Mvh Anne

Anmäl
2011-07-20 17:43 #5 av: AnneN

.

/Mvh Anne

Anmäl
2011-07-20 17:55 #6 av: idaah

Gillar den första bilden mest, måste bara säga shit vilket hopp hon gör. Haha bild nr #4 . Skrattande

Anmäl
2011-07-20 17:59 #7 av: AnneN

Haha ja #4 är verkligen typisk för Velvet då hon hoppar efter frisbeen Skrattande

Kan ju tillägga att då dessa kort togs så var hon väldigt trött efter flera dagars aktiviteter som tröttat ut henne + en dag på utställning med endast pasivitetsträning = extremt jobbigt för henne.

Hade hon varit piggare hade hon varit ännu smidigare och hoppat betydligt högre Glad

/Mvh Anne

Anmäl
2011-07-20 18:07 #8 av: Forest

Ogösses vilken hopp Förvånad Du får be den killen vara med o ta lite mer bilder på fröken när hon har den energin som hon har annar när matte inte vart så himmla aktiv i flera dagar Flört  tycker du ska vara med i tävligen inne på hif då med 1a bilden där foderbilen sponstrar. Den var bra den bilden  hel cool tjej med frisbeen vilken sommar tjej Flört 

4an var ju bra för rolig där ser man lite den tokan jag tror hon kan vara Flört  Bild 5 var ju jätte fin oxå kvällsol o nöjd liten Velvet Åh hon är ju bara för fin KyssGlad

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-07-20 18:28 #9 av: Sophey

Hahahaha! Helt klockrent! Skrattande

Anmäl
2011-07-20 19:20 #10 av: AnneN

#8 Tack för tipset, den tävlingen hade jag glömt Skrattande

/Mvh Anne

Anmäl
2011-07-20 19:27 #11 av: [iurochskur]

Cool tjej du har! Och vilka hopp-

Anmäl
2011-07-20 19:33 #12 av: AnneN

#8 Ja ibland kan hon verkligen vara lika tokig som hon ser ut på den bilden Skrattande

/Mvh Anne

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.