Annons:
Etikettallmänt
Läst 786 ggr
Therese K
7/18/11, 3:17 PM

Här är mitt "monster" :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Till vänster är min pappas schäfer Lexus och till höger min lilla tjej Newi (87,5% schäfer och 12,5% collie) Skrattande Tycker ni collien i henne syns mkt? En del som träffat henne säger att det syns, andra säger att det absolut inte syns. Jag har nu stirrat mig "blind" på henne så jag vet inte vad jag tycker Tungan ute

Annons:
Fridaaaa
7/18/11, 7:22 PM
#1

Ser ingen collie, jag hade trott att det var rasren schäfer hehe

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
7/18/11, 9:07 PM
#2

Åh vad trevligt med denna blandras, jag har 3 st som jag bara dreglar efter känner alla 3 hundarna dok är 2 mer collie i än schäfer men den andre är som din 5 messigt. Jag såg direkt att min kompis hund var collie/schäferblaning pga lite nättare nos o lite mer pälsen annars ser hon ut som en schäfer oxå fast lite nättare i huvet. Kan du ta ett bättre kort helst ansikte/hals på din pingla ? Himmla fina hundar du bjuder på och enligt den första bilden ser man inte collie i henne iaf.

[Chrisu]
7/19/11, 9:55 AM
#3

Jag ser ingen collie

Jag trodde först att det bara var schäfer:)

[nataschaj]
7/19/11, 11:44 AM
#4

Lite svårt å se med när hon ligger ner, bättre se om de är en stående, men på bilden liknar hon mest schäfer.

Therese K
7/19/11, 2:23 PM
#5

Tack för era svar Glad Jag ska försöka ta lite huvudbilder och några när hon står upp… Jag kan väl tycka att hennes nos och huvud är lite nättare än på en schäfer. Men sen har jag träffat på schäfrar som är likadana, hahaha. Mer bilder kommer Flört

[Forest]
7/19/11, 3:56 PM
#6

5 Jo men så kan man tänka lite på att alla har inte så bred huvud heller det är en tik o kan vara nättare med :)

Annons:
elsasputte
7/19/11, 10:48 PM
#7

Jättefin hund. Det värmer i hjärtat då hon är på pricken lik vår hund vi hade nä jag var ung.

Therese K
7/20/11, 1:35 PM
#8

#6 Ja det är ju sant :)

#7 Tack! Han är lika mysig som fin :)

Upp till toppen
Annons: