Annons:
Etikettallmänt
Läst 750 ggr
[iurochskur]
2011-07-16 07:42

Nytt halsband IGEN

Nu imorse kom jag på Shanti med att ha fastnat i halsbandet. Hon har ett sånt där som man kan reglera och den hade delat sig och hon hade ena delen i munnen och den andra satt runt halsen. Går inte och förklara riktigt. Men jag köper inga sådana halsband mera…

Annons:
Sophey
2011-07-16 08:02
#1

Fy usch!
Det ar riktigt obehagligt nar sadant hander, det har hant min Samojed sa otroligt manga ganger som valp/unghund det ar bara obehagligt liksom tank om det hant nar man inte vart hemma om man nu har halsband pa sina hundar inomhus.

Medarbetare på matlust

[iurochskur]
2011-07-16 09:30
#2

Jag lämnar sällan mina hundar utan uppsikt. Dom gånger Shanti varit själv så har halsbandet inte varit på.

Ska köpa ett säkrare halsband i alla fall.

Fridaaaa
2011-07-16 10:50
#3

Min farmors hund fastnade med tassen i sitt halvstryp. Jag har enbart halsband på hund när vi ska ut och gå, inte annars.

Men sätter man det tillräckligt hårt, kommer dem inte åt att ta det i munnen.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
2011-07-16 10:52
#4

2 du gör helt rätt köp annat halsband jag har 2 olika en med halvstryp rundsytt läder denna är så stor att det blir ingen strypefekt alls men denna är bra att ha när vi kör agillity/hundkurs mm den andre är så att man måste ta av bara rakt halsband med 2 ringar i minkskinn man har den allså i kopplet för att det ska bli halsband. svårt o förklara men rakt med två ringar =kopplet gör det till runt halsband kan man säga :) Jag har alltid haft vanligt läderhalsband på chanel pga fint,hållbart och sitter där det ska :) Så jag är för raka vanliga halsband. Tyvärr kan jag inte ha det på Enja pga slitage på pälsen o att pälsen tovarsig :S

Upp till toppen
Annons: