Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDFOTON & FILMKLIPP

Sötbilder

2011-07-11 22:40 #0 av: [iurochskur]

Här kommer några söta bilder på Luna som verkligen kan charma till sig.

Matte, jag älskar dig

Anmäl
2011-07-11 22:41 #1 av: [iurochskur]

Om jag kisar lite, är jag inte söt då?

Anmäl
2011-07-11 22:42 #2 av: [iurochskur]

Nu blev jag trött av allt lekande.

Anmäl
2011-07-11 22:43 #3 av: [iurochskur]

En bild till då...för din skull matte.

Anmäl
2011-07-11 22:54 #4 av: AnneN

Hon är så söt Glad

Blir dock inte klok på om hon normalt har stående eller hängande öron Obestämd

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-07-11 22:57 #5 av: [iurochskur]

#4 Tack! Hon har hängande öron vilket är oki för powder puffarna. Hennes öron ställer sig dock när hon tittar upp.

Anmäl
2011-07-11 23:00 #6 av: AnneN

#5 Okej Glad Att det är ok för puffarna med hängöron vet jag, tror tom det är vanligare med hängande än stående på dem.

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-07-12 10:30 #7 av: Forest

Himmla söt, trode hon hade stående öron men neråt öron är fint med men pga korten man har sett så trode jag lixom uppåtöron ;) Kul o se lite sötbilder på Luna alltid roligt o se trevliga bilder Kyss

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-07-12 10:32 #8 av: [iurochskur]

Tackar Forest!

Anmäl
2011-07-12 12:48 #9 av: [Empisen]

Åh, det här har jag totalt missat! Har inte varit inne och kikat på ett tag märker jag, grattis till den nya! Jätte fin! Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.