Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1364 ggr
[iurochskur]
7/11/11, 9:34 PM

OT Tummen ner för vissa människor

Vill bara gnälla av mig lite…min dotter fyller 8 år idag och varken hennes mormor eller hennes mostrar (en av dom grattade dock) eller ens hennes egen pappa kunde bemöda sig med att gratta henne idag. Fy vad jag är besviken på min släkt. Och att hennes pappa inte ens ringde är förkastligt!

Till och med Alice bonus farfar och farmor hör av sig genom att skicka henne ett vykort varje år.

Tummen ner för min släkt…

Annons:
Honestyisdead
7/11/11, 9:38 PM
#1

Vad tråkigt, speciellt att hennes egen pappa inte hörde av sig :( Du får gratta från oss här inne!

[iurochskur]
7/11/11, 9:39 PM
#2

#1 Har gjort det! Ni är så goa! Kram!

Honestyisdead
7/11/11, 9:41 PM
#3

Det samma du! Kram till dig och dottern!

Fridaaaa
7/11/11, 9:46 PM
#4

Åh då hade jag varit arg Skrikandes

Kramar till dig och dottern!Kyss

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Rocky70]
7/11/11, 9:50 PM
#5

Det där lät inget roligt alls.Det finns ingen ursäkt att inte ens bemöda sig att ringa till sin egen dotter på hennes födelsedag.Och sen är det bara så att har man en dotter som fyller 8 år så ger man en bra födelsedagspresent.Hoppas din dotter har haft en jättebra födelsedag ändå.

AnneN
7/11/11, 9:58 PM
#6

Usch, jag vet hur det kan vara Rynkar på näsan har själv en pappa som i perioder inte hört av sig och min syster hade ingen kontakt alls med sin pappa under många år. Systersönernas pappor hör aldrig eller sällan av sig de heller, så jag lider verkligen med er.

Ge stora tjejen en extra stor kram från oss istället!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
Upp till toppen
Annons: