Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1186 ggr
[iurochskur]
2011-07-11 07:19

Godmorgon 11/7

Grattis till min stora tös som idag fyller 8 år!! Mamma älskar dig. Men vart tog tiden vägen? Känns som om det var igår jag var på bb med henne.

Annars klev vi upp 06.15 och gjorde i ordning en muffins med ljus i. Väckte henne där hon låg och sov i saccosäcken i vardagsrummet. Hon hade somnat där igår och ville inte gå upp…söt unge. Hon fick en eric saade skiva. Och så kommer det lite träningsgrejer till henne och Shanti eftersom hon ska hjälpa mig att träna henne. Under min vägledning givetvis.

Vovvarna har fått sin morgonpromenad och ska ut vid halv 9 ca.

Annons:
[Forest]
2011-07-11 12:14
#1

0 varje år tänker man likadant Flört Grattis på 8 årsdagen får du säga från mig o Enja Glad

Idag ska jag plocka lite här hemma, har jobbat mycket denna vecka så hemmet har lixom skuffas undan det märks. Idag börjar jag 14 så lite hinner jag innan, tur man är 2 iaf o delar på sysslorna. Enja o jag har vart ute på bra morgonpromis sov ganska länge ända till 9 ovanligt länge för mig skönt som tusan Flört  Enja är nyklippt o fin, fick med mig som vanligt bra saker från Emöke för päls o mycket tips. Vi fick en bra dag igår både jag o Enja, vi trivs så bra hos Emöke. Många pudlar får man pussa på :) la lite bilder från igår i morgontråden 10/7 om nån vill se :) Hoppas alla får en bra dag!

[iurochskur]
2011-07-11 12:23
#2

#1 Tackar, ska gratta henne från er.

Nu har vovvarna varit ute 3 ggr och det börjar bli varmt ute. Det var skönt och gå vid halv 9 då det var svalare. Altandörren står på glänt så att vovvarna kan gå ut mellan promenaderna. Blir och sätta på fläktarna.

Fridaaaa
2011-07-11 14:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God eftermiddag!

Grattis till din dotter på hennes födelsedag.
Ja tiden går fort. Min pojkväns storasysters minsta barn fyller 1 år nu i augusti, där har tiden med gått himla fort! Minns när hon föddes, känns som igår :=)

Nu skiner solen igen! Härligt! Skrattande

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Workingdog
2011-07-11 15:07
#4

God eftermiddag!

0. Grattis på hennes födelsedag :D

Här hemma är det svalt men kvavt. Solen är inte framme. Vilket både kaniner och hundar tycker är skönt!

4 av kaninerna är ute just nu och har varit ute sedan 11. Om en timme så får de andra 4 komma ut! De är ute ca 5 timmar varje dag nu på sommaren.

Vill verkligen ut och träna med Tyra men tränade igår och i förrgår :/ Och hon har inte sån träningsglädje direkt :(

Jaja blir väl att göra ngt annat tills en sak händer! När vet jag inte, men hoppas på väldigt snart!! Och då. DÅ ska det tränas!

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

AnneN
2011-07-11 18:28
#5

#0 Hälsa grattis från mig & resten av flocken Glad

Har varit hos en kompis hela dagen där det blev lite viltspår, kamma leonberger (ska fortsätta imorrn) och testa dra sulky med Velvet vilket gick jätte bra Skrattande måste bara göra lite nya hål i selen så den sitter bättre till nästa gång.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Upp till toppen
Annons: