Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Info från andra iFokussajter

Epilepsi ifokus

2011-07-09 09:01 #0 av: [iurochskur]

Jag är medarbetare på epilepsi ifokus och vill upplysa om att sajten finns, för epilepsin är viktigt att informera om. Det kanske finns någon härinne som har epilepsi men ännu inte hittat till sajten.

Kolla in till oss:

www.epilepsi.ifokus.se

Välkommen!

Anmäl
2011-07-09 12:01 #1 av: AnneN

De har ju till och med en artikel om epilepsi hos hundar Glad

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-07-09 12:05 #2 av: [iurochskur]

#1 Precis, information som är nyttig även för den med hund som har epilepsi.

Anmäl
2011-07-09 12:32 #3 av: Fridaaaa

Lillans pappa fick epilepsi pga fästingsjukdom :(

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2011-07-09 12:37 #4 av: [iurochskur]

#3 Intressant. Skulle du vara intresserad av att ta reda på mera om det och kanske skriva en snutt om det i en artikel?

Anmäl
2011-07-09 12:40 #5 av: Fridaaaa

#4 Kan försöka hitta mer om det. Han var 4 år gammal när dem var tvugna att avliva honom pga detta för att anfallen blev för ofta och dem ville inte att han skulle leva på en massa mediciner. Men ska kolla upp det! :) Se om jag får reda på lite mer om detta.

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2011-07-09 13:36 #6 av: [iurochskur]

#5 Tack!

Anmäl