Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Utställning

Handler finns

2011-07-08 18:45 #0 av: [Ebfotograf]

Kollar på olika sajter om det är någon som är intresserad av en handler. Jag har ställt ut hundar i snart 4 år. Jag ställer ut olika hundraser och är alltid intresserad av nya raser. De gångerna jag har ställt ut har lett till bra kritik och bra placeringar. Jag bor i Kungsbacka Kommun och åker till utställningen lite var som helst. Jag ställer just nu: Blandraser, Australian Shepherd, Samojed och Siberian Husky. Är ganska billig som handler.

Låter det intressant? PM:a mig eller mejla till ebfotograf@hotmail.com

Häls.
Elinore Björkbacke - www.ebfotografi.com, www.neoverona.se
Medarbetare på Australian Shepherd

Anmäl
2011-07-08 19:55 #1 av: idaah

Det skulle ha varit roligt, men synd att du inte bor närmare Skåne. :(

Anmäl
2011-07-08 20:18 #2 av: Forest

Vad roligt hoppas du får ställa ut fler raser så kan du fylla i din lista med mer raser :D

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-07-08 20:42 #3 av: [iurochskur]

Vart ligger kungsbacka?

Anmäl
2011-07-08 20:56 #4 av: [Ebfotograf]

#1 - Jag kan ta mig ner till skåne, åker ner det några gånger per år.

#2 - Det hoppas jag med, alltid roligt att ställa andra raser än de man är vana vid.

#3 - Kungsbacka ligger nedanför Göteborg.

Häls.

Anmäl
2011-07-08 20:58 #5 av: [iurochskur]

#4 Det var ju synd, jag hade behövt lite expertis när det blir dags och ställa min fodersvärdtik.

Anmäl
2011-07-08 21:04 #6 av: [Ebfotograf]

#5 - Var bor du? Kan ta mig till nästan allt.

Häls.

Anmäl
2011-07-08 21:29 #7 av: idaah

#4 Okej, lär du ut då också som man vet hur man ska göra och så? Så jag själv kan ställa ut. :)

Anmäl
2011-07-08 22:20 #8 av: [Ebfotograf]

#7 - Självklart gör jag det! Jag lär er alla grunder om hur en utställning går till och hur du ska visa din hund snyggt i ringen. Allt för att ni själva ska kunna ta steget och ställa själv ;)

Häls.

Anmäl
2011-07-08 22:38 #9 av: [iurochskur]

#6 Jag bor i Västerås som ligger långt bort från GBG. Biljetter från gbg till Västerås kostar mycket. Annars hade jag gärna tagit hjälpen.

Anmäl
2011-07-08 22:43 #10 av: [Ebfotograf]

#9 - Okej, synd. Men hoppas du hittar någon närmare.

Häls.

Anmäl
2011-07-08 22:45 #11 av: [iurochskur]

#10 Hoppas jag med, vore super skoj och få ställa henne. Har bara ställt ut hamster förut men dom ska man ju inte gå i koppel med. Däremot har jag läst på om allt kring en utställning.

Anmäl
2011-07-08 22:52 #12 av: [Ebfotograf]

#11 - När man väl har lärt sig hur det går till och ställt några gånger så kommer man in i det.

Häls.

Anmäl
2011-07-08 22:54 #13 av: [iurochskur]

#12 Låter bra. Jag har lite fobi för att stå i blickfånget inför massor av människor så det får jag överkomma...men det går nog.

Anmäl
2011-07-29 19:30 #14 av: [Ebfotograf]

*putt*

Häls.

Anmäl
2011-07-29 19:47 #15 av: idaah

#14 När var du i Skåne om du skulle hjälpa mig? :)

Anmäl
2011-07-29 19:50 #16 av: [Ebfotograf]

#15 - Jag har tänkt åka till Skåne i Höst, om det inte kommer in något annat då kanske jag åker upp en helg.

Häls.

Anmäl
2011-07-29 20:19 #17 av: idaah

#16 Okej, men om du ska/vill hjälpa mig vill du då ha något för det?

Anmäl
2011-07-29 20:24 #18 av: [Ebfotograf]

#17 - Jag tar 300kr per utställning, eller om det bara är träning tar jag 100kr i timmen.

Häls.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.