Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
O.T. OFF-TOPIC

Godmorgon 7/7

2011-07-07 07:34 #0 av: [iurochskur]

Nu har Luna bott med oss ca 1 vecka och allt klaffar på bra. Några missöden som att Luna bajsade i husses säng är väl det enda. Idag fick vovvarna torrfoder med en ägg gula vid sidan om. Gottigt.

Idag ska en liten pool placerad för den som vill svalka sig, barn eller hund. Misstänker att vovvarna kanske hoppar i om dom nu gillar vatten.

Önskar alla en trevlig dag. 

Anmäl
2011-07-07 11:16 #1 av: Fridaaaa

God förmiddag!

Så bra att det går bra med Luna! Härligt att höraSkrattande

Själv ska jag inte till stan, uträtta ärenden. Sedan imorgon & lördag ska jag rida, och på lördag är det även marknad! Hoppas på att hundstånden är där iår igen, köpte massa gottigt till Lillan där förra året som inte var så dyrt Glad

Ha en trevlig torsdag!

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.