Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1430 ggr
[4paws]
2011-07-05 13:11

FLYTT :D

just nu har jag en perid då jag tycket det är fett snyggt med fet text, så ni får ursäckte det :)

har inte varit tillgänglig på ett par dagar och det är många som sökt mej :D alltid kul ju!

Har flyttat till en ny lgh ett par hundra meter ifrån min andra och eftersom jag jobbar med så har man inte haft orken till att fixa med bredbandet.

Allt är möblerat och nu är det bara småsaker kvar att ordna. börjar bli klar och det känns kanon :D håller på med köket eftersom jag klantade mej med omelettesmet XD golvet är klibbigt och dant, men vovvarna blev glada :D

det som är skönt är att vovvarna får 2 nya liggplatser. de får en helt ny bädd och en filt i köket som de kan ligga på. sen blir det nog att jag har canvasburen på balkongen efter jag flyttat ner den gamla till bilen :)

så här är det massor att göra och jag har missat massor! har saknat forumet lite och jag ligger så fett efter med alla min bloggar XD

det är faktiskt svårt att hitta tiden till allt :/

att ha två hundar tar mycket tid, ibland bor jag nästan hos angela, jag har tillbringat veckor med att packa, har tränat cola och lillan, varit med vänner och dessutom ska man hinna med den där fett sexiga (läs RAAAW) killen som jag flörtar med :D:D (som gör att jag totalt vänder mitt dygn och somnar på väg till jobbet)

men men, lovar att fixa bilder så fort mitt tele kommer tillbaka. fick lämna in den :( vilket är störigt eftersom jag annars har fri internet

lite ot, men nu är jag tillbaka :D

Annons:
[Forest]
2011-07-05 23:26
#1

både roligt o jobbigt med flytt :) hoppas du kommer iordning o allt blir bra. Glad

Upp till toppen
Annons: