Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1355 ggr
idaah
7/1/11, 11:13 AM

God förmiddag 1/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dag alla!

Idag så ska jag inte göra så mycket, förutom att träna lite utställning med Tuva, senare ikväll så kommer en kompis till mig som ska sova över här. :)

Och i går så var jag på ringträning med Tuva och hon var duktig men lite osäker på dom andra hundarna och människorna men det gick bra ändå för att hon blev glad efter en halvtimme där. :D

Bjuder på en bild när jag och Tuva var på ringträning igår när vi travade/sprang (bilden är lånad från min mamma).

Ha en bra dag alla, för det tänker jag ha! Glad

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Annons:
Fridaaaa
7/1/11, 12:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God förmiddag!

Ska handla fredagsmys mm :) Halvkasst väder, men bra för Lillan!:) Inte så varmt för henne :)

Ha en bra och trevlig fredag :D

P.s Fin bild och fin hund!:D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Workingdog
7/1/11, 4:00 PM
#2

Go eftermiddag!

Idag har jag städat kaninburar och fixat ordning transportburarna inför imorgon. Då åker jag nämligen till Riala och ska tävla kaninhoppning!

Ikväll blir det en promenad med hundarna och kanske ner till klubben.

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

[Forest]
7/1/11, 10:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Go kväll Flört

Idag har jag hoppat in o jobbat, jag har kommit på att jag stortrivs på jobbat det är pga bra arbetskambrater kan verkligen skämnta o har roligt o får mer ansvar och gör det som behövs. Som ni förstår har jag inte hunnit med Enja så mycket mer än promanader och lek, idag har det vart lite off dag för tjejen men det får jag ta igen imorrgon jag brukar pyssla ihop något dagligen för det gillar hon. Jag ska åka o titta in en ny klubb o se hur den är. Jag har avsatt en dag tisdag för det så då ska jag inte hoppa in extra. Vädret idag hmm ja kvallmigt varmt Obestämd

Jo Enja är nybadad med nya shampo o balsam test får hoppas den är bra det märker man ofta efter 1 v, jag ska bada henne 2 gg i månaden nu för gissus vad hon tovar nu. Pälsbyte eller ska man kalla det för mer päls Flört Bjuder er på 2 bilder på henne först ut är en tovfri med lös kaluffs o sen är det uppsatt Glad

TS himmla fin hon är ser ut att gå rikigt bra Glad  hur gammal är Tuva nu?

1 härlig glad bild du bjuder på som vanligt Cool

2 Håller tummar här hemma för att det ska gå bra för Er :)

Hoppas alla får en bra dag imorgon!

[Forest]
7/1/11, 10:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Klar,  nu kan man se igen Glad

Fridaaaa
7/1/11, 10:55 PM
#5

#3 Hehe tack! Vilken söt bild på Enja hihi :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
7/1/11, 11:07 PM
#6

5 haha visst är hon söt i sin kaluffs Flört kom på att hennes päls växer som ogräs Glad

Annons:
AnneN
7/1/11, 11:44 PM
#7

Härlig dag så snart jag lyckades få i mig tillräckligt med vätska för att inte vara yr och se suddigt! Vaknade efter 14 timmars sömn på soffan med kläder + täcke vid 12 idag, därav vätskebrist från ********!

Sedan blev det promenad för oss till pizzerian och äta världens godaste pizza med massa olika ostar! Tack för det Isabella och råttorna tackar så mycket för god pizzabotten Flört

Sedan blev det att promenera till Håkan på Malmudden och sitta där några timmar och få massa bra filmtips (gäller bara att komma ihåg vilka det var också). På väg hem så fick Velvet bada lite efter att ha stått nästan hela kvällen hos Håkan och gnällt vid balkongdörren då hon såg vattnet Tungan ute

Velvet har under dagens strapatser haft ett kyltäcke från http://www.coolmate.se/ på sig och trots höga temperaturer så har hon inte ens flåsat utan hållt sig "cool" :)

Inte blev dagen sämre nu då jag kom hem och får reda på att jag missat helt att jag vunnit ett valfritt smycke från Ingeborgs Bling! Så imorrn bär det av till marknad på Kronan för att fösöka övervinna beslutsångesten och bestämma mig för 1 smycke även om jag vill ha nästan allaSkrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[iurochskur]
7/2/11, 10:00 AM
#8

Men forest vad söt hon är!! *pussa*

Fridaaaa
7/2/11, 10:58 AM
#9

#6 Verkligen charmig hihi :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

idaah
7/2/11, 12:16 PM
#10

#3 Hon är 1 år och ungefär 1-2 månader. :)

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Upp till toppen
Annons: