Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
O.T. OFF-TOPIC

OT - Provrida häst

2011-07-01 09:31 #0 av: Fridaaaa

Ska ev. provrida ett trevlig sto i helgen, som jag ev ska bli medryttare på! :=) Längtar och hoppas verkligen det blir av :D

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2011-07-01 09:33 #1 av: Chilli10

Vad roligt! :) Hoppas att det går bra. Vet själv hur nervöst det är att rida en ny häst de första gångerna ;) Speciellt när ägaren står och utvärderar en samtidigt ;)

vad är det för häst?

Anmäl
2011-07-01 09:41 #2 av: idaah

Vad roligt, hoppas att du får bli medryttare på den hästen. :D

Undrar också vad det är för häst? :P

Anmäl
2011-07-01 09:42 #3 av: Fridaaaa

#1 Ja det är därför jag är nervös ;) hehe
Ett snällt  fullblodssto :) Till och med hennes 5åring hade ridit den :D Så jag hoppas det passar mig bra:D

Anmäl
2011-07-01 09:45 #4 av: Chilli10

#3 Ja jag förstår det ;) Lycka till!

Anmäl
2011-07-01 10:27 #5 av: Forest

Vad roligt hoppas det går bra :) förstår oxå att du är nervös men ofta kan sånt släppa när man står o småpratar innan och samt när man väl är uppe på hästen, jag hoppas att du kan koppla av o njuta samt allt går bra. Låter ju kanon fullblod som är snäll inte varje dag men träffar såna fullblod iaf inte lugna Flört

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-07-01 10:44 #6 av: DeniceP

Jag provred en riktig fåtöljhäst igår! En Irländsk cob!

Ägaren hade vett nog att stå en bit därifrån och prata med stallägaren, för att jag inte skulle bli så nervös haha. Och det gick super! :D

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Anmäl
2011-07-01 10:49 #7 av: Fridaaaa

#6 Åh dem är fina :=)
Så bra!:D hoppas detta går vägen med ;)

#5 Hehe :) Finns olika fullblod så ;)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.