Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 806 ggr
Michaela-N
6/26/11, 6:49 PM

God kväll 26/6

God kväll! 
Vad har ni gjort idag? =D

Annons:
jesse741
6/26/11, 10:31 PM
#1

Så lite som möjligtFlört då jag lyckats dra på mig en rejäl förkylning lagom till min semester började. Typiskt mig!

Så det har bara blivet en morgonrunda med hundarna vid stranden med hundbad, lite träning hemma på gräsmattan sen har jag slappat resten av dan. Hundarna har fått små turer och bus i trädgården.

Hoppas må bättre i morgon så hundarna kan få sig en ordentlig skogspromenad, men vi får se i morgon.

AnneN
6/26/11, 10:35 PM
#2

Under dagen har jag tyvärr mest sovit pga att jag sovit dåligt under natten då jag haft låsning i ryggen = väldigt ont!

Men mot kvällen gick det över och en kompis med hund följde med mig & Velvet på en liten promenad till en strand där vovvarna fick bada en stund Skrattande Så nu trängs en nöjd hund och en trött husse i soffan.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[rightPAW]
6/26/11, 10:45 PM
#3

Smilla fick sig en redig promenad idag när jag och syrran gick till stället där hennes ex körde av vägen i fredagsmorse. Han avled på sjukhuset så vi lämnade blommor och ljus och var där en stund.

Sen gick vi hem igen och resten av kvällen blev det vara slappande. Ska kolla på en film snart och sen ta en sväng med hunden.

[iurochskur]
6/26/11, 11:07 PM
#4

Vi har haft en underbar mysdag, sen tagit en tripp till en ort lite längre från oss för att hälsa på en tik som vi ska få hit någon månad. Mötet hundarna mellan gick bra och tiken charmade mig på alla sätt och vis. Hon pussade mig två ggr och så hoppade hon upp i mitt knä för att sova en stund. Shanti och hon kom bra överens efter lite luktande i baken på varandra- Mer om detta imorgon då jag får veta när vi kan hämta henne. Ja jag är en retsticka som inte nämner ras eller så…men imorgon blir det förhoppningsvis positivt besked och då kan jag avslöja allt.

Kram!

Michaela-N
6/26/11, 11:12 PM
#5

#4 Haha, jag som hade hoppats att få höra något mer om ras…. men aj då.

Du kan inte ge oss en ledtråd då? Vad den börjar på, eller nåt sånt.

[iurochskur]
6/26/11, 11:24 PM
#6

#5 Vad du tjatar…haha. Nja…den är lite fulsöt om man säger så, men jag tyckte hon var ljuvlig. Min syster kallar dom för gremlin. Haha. Svart är hon. Ska se om jag får dela med mig av bilderna jag tog idag bara, måste fråga uppfödaren först. Men jag lovar att ni får veta mera imorgon efter jag pratat med uppfödaren.

Annons:
AnneN
6/26/11, 11:26 PM
#7

Svart, fulsöt, ser ut som en gremlin… Låter som det skulle vara en mops

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Michaela-N
6/26/11, 11:28 PM
#8

#7 Ja! Fast det tror jag inte. Powder puff kanske. Hehe.

Upp till toppen
Annons: