Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDAR I MEDIA

Vågar de kasta hunden?

2011-06-26 00:14 #0 av: AnneN

http://resume.se/nyheter/2011/06/23/vagar-de-kasta-hunden/index.xml

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-06-26 09:10 #1 av: Rumblebee

Usch.. helt stört enligt mitt tycke, visst, förmodligen fick hunden inga skador, men reklamen ger ju endå ett budskap om att det är okej att kasta djur, speciellt till de som är störda.

Kommenterade artikeln och sa att det skulle ha varit mer kul om det hade varit en museum intendent som kastad iväg något antikt istället.

Anmäl
2011-06-26 12:12 #2 av: MoaW

jag tycker reklamen var rättigenom dålig, oavsett om man tycker det är okej att hon kastar hunden eller inte. Det var ju ändå inte kul... om det hade varit uppenbart fejk, och haft ett roligt slut så kanske det hade funkat... men nu, nej

Anmäl
2011-06-27 00:31 #3 av: [Rocky70]

Anne får jag ställa en liten fråga till dig?Hur gör du för att hitta alla dessa nyheter från Sveriges alla hörn som står i alla olika tidningar.Läser du Sveriges alla tidningar?Skrattande

Anmäl
2011-06-27 00:42 #4 av: AnneN

#3 Haha, jag använder Google Alerts, så jag får länkar skickade varje dag till min mejl då jag valt ett antal olika nyckelord.

Det är så mycket smidigare än att leta runt själv efter nyheter Skrattande

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.