Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDFOTON & FILMKLIPP

När matte sitter vid datorn

2011-06-25 10:17 #0 av: [iurochskur]

Så här ligger Shanti 7 trappsteg upp för att ha koll på matte som sitter vid datorn. Datorn är placerad under trappen.

Anmäl
2011-06-25 11:00 #1 av: AnneN

Hihi så sött Skrattande

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-06-25 12:55 #2 av: Fridaaaa

hihi så charmig:D

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2011-06-25 19:35 #3 av: Forest

Sötnos :)

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-06-25 19:39 #4 av: [iurochskur]

Tack alla!

Ja jag brukar tigga en puss mellan trappsteget...ser nog rätt kul ut.

Anmäl
2011-06-26 18:31 #5 av: jesse741

Gäller att hålla koll på sitt folkFlört dom kan ju vara lite lömska ibland och gå ut utan oss fyrbentingar. Här håller vi oxå koll på matte. Antingen så lägger vi oss på hennes ben om hon sitter i soffan eller så "stänger" vi in henne så hon måste jobba lite för att komma förbi och då märker vi ju  henne och kan följa efter och se vad hon har på G. Vi é ju två hundar i huset så vi brukar samarbeta.

Här har jag stängt in henne, kanske inte så bekvämt för mig men jag hade henne under kontroll.

Anmäl
2011-06-26 19:45 #6 av: Forest

5 hahahah sicken stil, klart en av de bättre farthinder jag sett Flört

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl