Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 848 ggr
Fridaaaa
6/23/11, 10:29 AM

Go morgon 23 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er alla!

Här är vädret trist och grått, upptäckte att Lillan började löpa igår, ca 1-1½ månad senare än vad hon brukar. Undra vad det kan bero på? Nu ligger hon och sover i alla fall, snackar till och från hehe

Själv måste huset städas, passar bra när det är trist väder, fast det blir lätt att man fastnar här istället hos alla underbara människor här inne!

Ha en bra torsdag! Kyss

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[iurochskur]
6/23/11, 10:44 AM
#1

#0 Det är nog ingen fara om hon började löpa lite senare.

Här hemma är det oväder, regnet står som spö i backen. Men vi är glada i alla fall och har mycket att se fram emot i helgen.

Fridaaaa
6/23/11, 11:02 AM
#2

#1 Tror inte det heller :) Hon gjorde så förförra hösten med :) Så hon har kanske lite oregelbunden:)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

idaah
6/23/11, 1:54 PM
#3

God middag :)

Idag så händer det nog inte så mycket förutom att jag tänkte försöka att måla klart på mitt rum och tvätta mina kläder. :)

Sen om det blir bättre väder så tänkte jag höra med mamma om hon kanske vill hänga med ut i skogen och gå en lång runda med Tuva (1 åringen) och med Lady (12 åringen). Men då får Zindy bli hemma (12 åringen) för att hon inte klarar av att gå så långa runder, för att hon får lätt ont i benen. :(

Men ni får ha en bra dag alla!

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Michaela-N
6/23/11, 3:24 PM
#4

God eftermiddag.

Lämnade precis min extrahund, får ta henne nästa vecka också. Det är så trevligt =D

Nu blir det bara slapp, egentligen skulle jag till agilitybanan idag men det bidde inte så.

[Forest]
6/23/11, 11:14 PM
#5

Go kväll Cool 

Idag gick jag upp tidigt kl 5:30 pga jobba, spöregna ute så Enja tvärnita på trappen o hela hunden slokna, hon ville inte gå ut så det var bara gå in igen. Kissa o bajsa fick husse ta när han kom hem från jobbet (kl 9). Har märkt att jag har rätt kass handled o 2 fingrar så detta med hantera små mynt o sedlar då man räknar ut kassan är lite svårt. Attans måste till läkaren igen dragit ut på detta. Antar det är nån inflamation i nån led som spökar. Jaja någ med klaga på det :) Jag har vart ute o gått som vanligt med Enja o njutit av lite fint väder framåt eftermiddagen. Jag har inte tränat ett smack idag en helt off dag. Imorgon ska vi göra något behöver täna in mer kontakt-träning för det har vi tappat denna vecka tycker jag. Det får jag skylla mig själv, har inte haft favvogodis heller så blodpuddinggodiset arbetar man inte massor för men man får tagga henne lite extra så går det Flört På måndag ska vi hälsa på en annan klubb o se hur det är där, hoppas det är bra för då ska vi gå med i den klubben så kan vi träna mer på närmare håll. Näehe nu är det dags för nattkiss o sen sova Obestämd 

Önskar alla en trevlig mindsommar

Upp till toppen
Annons: