Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1117 ggr
AnneN
6/22/11, 5:33 AM

Go´morron 22/6

Go´morron på er alla underbara medlemmar/läsare Skrattande

Jag har varit uppe hela natten dumt nog så ska lägga mig och försöka powernappa ett par timmar innan det är dags att sätta igång med dagens aktiviteter.

Denna dag kommer att bjuda mig på regn, hundrastning (rastar en bekants hund), regn, läkarbesök, grovstädning = dammsuga/skura, rengöra råttburen, mera regn och åter regn.

Verkar som att det aldrig vill sluta regna här just nu då det hållt på oavbrutet ett par dagar och enligt väderleksrapporter så kommer det att fortsätta regna hela denna vecka, eventuellt in på nästa vecka också. Själv kan jag väl stå ut med det, är ju inte gjord av socker så jag smälter inte, men har en hund som verkligen avskyr att vara ute i regn och verkligen inte vill vara ute mer än för att snabbrasta sig, så all aktivering i detta väder sker inomhus.

Vad ska ni hitta på denna dag då? Hoppas att de flesta har varmare och mindre blött väder än det är här i Luleå.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
zabelle
6/22/11, 9:52 AM
#1

God morgon
Hos mig är det halv storm men solen visar sig i alla fall.

Snart midsommar och jag sitter och planerar vad som ska handlas hem.

#0 Hoppas läkarbesöket går bra!

Zabelle   

[Forest]
6/22/11, 10:26 AM
#2

Go morrgon eller go förmiddag :) Här har det regnat i natt vakna kl 04.05 med ett ryck, o hade svårt med sommna om :P Vart ett par spel på mobilen så sommna jag om. Jag ska jobba idag, och passa därför på att gå långisen på morgonen. Jag ska ta en promenad till innan jag börjar jobba fast då är det träningspromenad som jag planerat in.

0 hoppas du får en trevlig dag trots att du vart uppe hela natten Flört

Fridaaaa
6/22/11, 10:49 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God för middag får jag säga då

Idag ska jag ta det lugnt, varit full rulle 2 dagar i rad nu. Ska ut en långpromenad. Såg att Lillan började löpa nu, var lite blod, ca 1 månad sent men ja, sånt är livet. Nu blir det kalsonger på inomhus hihi ^^,

Ha en bra onsdag!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[iurochskur]
6/22/11, 10:55 AM
#4

Godmorgon!

Här är allt än så länge väl. Vi har haft en mysig morgon med lite film och annat.

Är glad idag eftersom vi kanske (liten chans) har hittat en hund vi ska få låna så vi får perspektiv på hur det känns med en hund till här hemma. Raserna är perfekt för oss. Lite hemlig kring detta är jag ännu eftersom allt inte är helt hundra ännu. Men om hunden kommer till oss så lånar vi den i 1 månad.

rebz
6/22/11, 2:47 PM
#5

Idag fyller min lille Bino 1 år. Så det firas med bus och en massa godis och tuggben :D. Här är det just nu rätt bra väder så jag och Bino ska passa på o gå ut en sväng :).
I övrigt har det regnat en hel del idag och det kommer väl regna om någon/några timmar igen. Jag hoppas att det blir bättre väder snart, det är så tråkigt när det regnar hela dagarna :/.

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

AnneN
6/22/11, 3:15 PM
#6

#1 Tack, det gick utmärkt Glad Blev sjukskriven till slutet av juli för att kunna fortsätta bearbeta ångesten utan en massa press från arbetsförmedling, mm.

#2 Jodå, jag lyckades powernappa 3-4 timmar innan jag var tvungen att göra mina ärenden så jag är relativt pigg nu iallafall, och de härliga sommardofterna från syrén i full blom gör att livet känns underbart är helt såld på den doften och blir alltid lite euforisk av den Skrattande

#4 Vi håller tummar och tassar för er Glad

#5 Då säger vi ett stort GRATTIS till Bino idag Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
Fridaaaa
6/22/11, 3:37 PM
#7

#5 Grattis till Bino

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[iurochskur]
6/22/11, 4:13 PM
#8

#6 Tack! På Söndag kl. 16 ska vi hälsa på hunden. Wiiiieeee!

AnneN
6/22/11, 4:30 PM
#9

#8 Kan man iallafall få stilla nyfikenheten lite genom att få veta ras/raser? Oskyldig

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[iurochskur]
6/22/11, 4:35 PM
#10

#9 Det är en ras…mera får ni veta på Söndag. Hihi. Kanske till och med bjuder på en bild. Flört

AnneN
6/22/11, 4:39 PM
#11

#10 Haha nu är du riktigt grym mot mig Tungan ute

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[iurochskur]
6/22/11, 4:41 PM
#12

#11 Den som väntar på nåt gott hehe…får väl se om jag kan hålla mig.

Michaela-N
6/22/11, 5:09 PM
#13

Får man gissa ras då? Cool

Annons:
[iurochskur]
6/22/11, 5:17 PM
#14

#13 Japp det får man. Och det är minst 2 år mellan dom.

Michaela-N
6/22/11, 5:23 PM
#15

Jag gissar på Papillon eller Phalene!

[iurochskur]
6/22/11, 5:26 PM
#16

#15 Nepp. Hihi…

[Forest]
6/22/11, 8:52 PM
#17

4 Åh vad spännande håller tummar o tassar för allt går bra Flört tror det är en puff men men det är min gissning. Cool 

6. syren Glad det är överblommat här för ganska längesen Cool tillomed att jasmin har överblommat trist för jag njuter av denna blommande buske. Plockat in en del o vad det luktar gott.

Michaela-N
6/22/11, 8:59 PM
#18

Då tror jag Shih Tzu eller någon Bichon kanske….

Är det av liten ras då? Törs du säga vilken rasgrupp?

[iurochskur]
6/22/11, 9:09 PM
#19

#17 Tack!

#18 Jag kommer att uppdatera på Söndag när vi varit där. Känns lite svårt för mig att hålla mig, men jag vill se att allt klaffar med. Liten ras är det.

[Forest]
6/22/11, 9:10 PM
#20

18 kan sätta röven på att det är mindre ras Flört pga 16 får ont i musklerna lätt o kan inte ha stor hund. kan ha fel men jag tror det Tungan ute

Annons:
[iurochskur]
6/22/11, 9:12 PM
#21

#20 Din röv är säker! haha. Jag har två diskbråck och spondylos+ fasettledsartros i ryggen och därav att större ras inte går att ha. Dom drar sönder min rygg.

[Forest]
6/22/11, 9:16 PM
#22

21 Flört

Upp till toppen
Annons: