Annons:
Etiketthundträffar
Läst 2283 ggr
ellaaannnn
2011-05-27 05:59

Lördag Hundträff GÖTEBORG!!

Hej! Jag och min kompis skall iväg till en hundrastgård i Gamlestadstorget lördagen kl 11-12. Hoppas att några andra vill haka på, jag har en blandras på Papillon/Shih tzu, hennes hund är en papillon. Om ni vill veta vad för sorter som dyker upp. Helst ni som har små-mellan hundar som älskar att busa! Vi vill få mer kontakt i hundvärlden och jag vill få min lilla Nikki att vänja sig mer med hundar utan att skälla… Bra träning, finns en bänk man kan sitta och tjöta och ha så roligt. Hoppas att nån är intresserad.

lite vägbeskrivning: gamlestadstorget heter hållplatsen, hit kan du ta dig med spårvagnar 4, 6, 7, 8, 11.

Om du tar spårvagn 6, 7 eller 11 mot bergsjön så hoppa av i gamlestadstorget och gå över spårvagnsspåren åt vänster. Gå bredvid spårvagnsspårevn vid staketet och så ser du en inhägnad, där är det!

Om du tar spårvagn 4 eller 8 mot angered så hoppa av vid gamlestadstorget och gå höger till busshållplatsen i mitten, sen går du vänster och så ser du en inhägnad, där är det!

För er som tar bil tror jag att ni kan åka mot skf, skall finnas parkeringar där.

Hoppas att ni är intresserade av att lära känna nytt hundfolk! :)

Så välkomna är ni! Om det blir lyckat kan man kanske ha en sån här dag en gång i veckan :)

Annons:
AnneN
2011-05-27 06:50
#1

Hoppas ni blir många som får en trevlig hundträff och fint väder Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

silverorm
2011-07-03 05:53
#2

Putt.. Hur gick träffen?? Glad

ellaaannnn
2011-07-24 18:25
#3

katatsrof, ingen som kom.. bara jag och min vän stående där med diverse hund och lekte ändå :P

[nataschaj]
2011-07-24 22:26
#4

Oj här missa man en massa! synd, har hört att den rastgården ska va skit kul å vara i.

Dock så får inte mina träffa nya hundar, så skulle ändå itne kunnat.

Anibaz
2011-07-24 22:28
#5

Hoppas ni får ihop en träff och att fler kommer nästa gång.

#4 Lite nyfiken, varför får dem inte träffa andra hundar?

[nataschaj]
2011-07-24 22:37
#6

#5 ser ingen anledning till att dem ska träffa en massa nya hundar, det räcker med dem, dem redan känner. Att gå en promenad sida vid sida, har ja inga problem med, men att dem ska leka med nya osv, vill jag inte.

Sen har min tik, blivit påflygen av en liten vavva blandning (min är en amstaff mix) och pga av det, tänder hon till. Så de är bara dumt att utmana henne med det.

Så jag ser ingen anledning till detta.

Visst kan ja träna henne osv, men jag kommer inte kunna träna bort detta med henne tyvärr.

Annons:
silverorm
2011-07-27 07:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Vi kanske skulle prova igen? Finns en fin inhägnad i Mölndal vid bifrost, har en väninna som bor där o hon kommer säkert med, hon har en Jack Russel hane (kastrerad), jag har ju Missy som är 75% dogo argentino o 25% amstaff, hon gillar att stifta bekantskap med nya vovvar.Glad

Upp till toppen
Annons: