Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Vad är det för skillnad?

2011-05-16 19:25 #0 av: idaah

Hej!

Jag sökte nyss på google efter hundrasen Basenji, så då kom där upp Basenji och Basenji brindle. Så då undrar jag vad det är för skillnad mellan dom två, eller är det bara samma ras?

Är förvirrad så det är därför jag frågar. Tungan ute

Anmäl
2011-05-16 19:28 #1 av: hundegare111

Det är exakt samma ras, det är inte något olikt mellan dem.

Brindle är färgen, och brindle är som jag förstått det när det är lite tigrerat i färgen (?)

Anmäl
2011-05-16 19:31 #2 av: idaah

#1 Tänkte nästan det, men tack. :)

Anmäl
2011-05-16 20:30 #3 av: hundegare111

Så lite så =)

Bara kul att vara till hjälp =)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.