Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
BETEENDE

En glipa i staketet....

2011-05-14 10:23 #0 av: [iurochskur]

Min förra granne plingade på dörren och sa: kom ut i trädgården så ska jag visa dig nåt. Jag fattade ingenting. Men väl ute så såg jag att Shanti hade huvud och en bit av kroppen utanför staketet! Ojoj...om inte han hade kommit hade det kunnat slutat olyckligt. Så nu blir det hönsnät i alla fall. Rackarhund....

Anmäl
2011-05-14 11:33 #1 av: LinaK

Ojdå, tur att grannen såg det så snabbt.

Kan inte vara lätt när hon är så liten och kan komma in nästan överallt Tungan ute

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Anmäl
2011-05-14 13:09 #2 av: Fridaaaa

Oj hehe sicken tur att grannen kom :)
Hade inte valt hönsnät, hade valt något annat, då det är lätt hänt för dem att trassla sig i hönsnät om det skulle lossa

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2011-05-14 13:53 #3 av: AnneN

Hoppsan, tur grannen såg det och kom in och sa till!

#2 Trassla in sig i hönsnät? Tänker du då på sånt där typ trådnät? För de hönsnät vi haft till hönsen då jag var yngre var då inget trassel med men då var det nätet av galvaniserad ståltråd.

Bilden är lånad från Wikipedia

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-05-14 14:24 #4 av: Fridaaaa

#3 Ja, det finns olika typer i för sig av hönset med :)

Vårt hönsnät är galvaniserad men det finns sånt tunt elände också :/

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.