Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
O.T. OFF-TOPIC

OT - Skrattar nästan ihjäl mig!

2011-05-03 20:50 #0 av: Fridaaaa

Detta är min typ av humor, speciellt när jag är trött haha Skrattande
Bara jag som har dålig humor kanske haha Skrattande

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2011-05-03 21:41 #1 av: Helenaaa

HAHAHAHAHAHH XD OMG!!!

Anmäl
2011-05-03 21:41 #2 av: Helenaaa

HAHAHAHHAHHA 3djr gången jag tittar på den! Skrattar ännu mera! HAHAHHAH

Anmäl
2011-05-03 21:56 #3 av: Forest

Den var bra tycker slutet av hela galenskapen var bäst iaf :D men hjärtatack var ju bra med Glad

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-05-04 09:51 #4 av: LinaK

hahaha vadå galen, bara skrattet gör att man själv blir smått galen Tungan ute Men han var faktiskt rolig, först tänkte jag "va sjutton är detta??" sen så började jag tycka att det var roligt.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Anmäl
2011-05-04 21:38 #5 av: Fridaaaa

haha

#3 Den är min favorit xD

#4 Ja jag skrattar nästan ihjäl mig när jag är trött och ser detta xD

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2011-05-05 13:05 #6 av: [Empisen]

Inte min typ av humor direkt.. Men har man tråkigt så.. x'D

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.