Annons:
Etikettbeteende
Läst 1154 ggr
[iurochskur]
4/27/11, 2:31 PM

Sa ifrån äntligen

Som jag nämnt tidigare så har Shanti blivit dragen i pälsen och upplyft i pälsen av min systers dotter då hon bodde där. Det har hänt vid några tillfällen efter med då vi varit på besök hos dom en snabbis.

Idag kom min syster och barnen och hälsade på hos oss och Shanti satt i mitt knä. Då kom lilla systerdottern (1.5 år gammal) och tänkte rycka tag i Shanti. Det uppskattade inte min vovva och sa ifrån genom att morra åt systerdottern. Äntligen sa Shanti ifrån själv. Givetvis avvärjer jag min systerdotters försök att rycka tag i min hund.

Jag tror min lilla vovva börjar bli stor nu när hon säger ifrån till både hanhundars närmanden och småbarn som blir för hårdhänta.

Annons:
AnneN
4/27/11, 2:45 PM
#1

Ja då börjar hon bli stor lillgumman och tuffa till sig lite Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[iurochskur]
4/27/11, 3:05 PM
#2

Ja en del i hennes vuxenfas….bara bra tycker jag-

[Forest]
4/27/11, 6:36 PM
#3

Barn brukar ofta inte fatta vad en morrning är tyvärr, bra iaf att hon sa ifrån o växt till sig lite. Jag är själv uppväxt med en hund som sa ifrån först med morra,sen högg han i lyften fatta inte barn då så nöp han till o då börja väl alla hundens singaler falla på plats för mindre barn.

Får man fråga var shanti i ditt knä när detta hände?

[iurochskur]
4/27/11, 6:43 PM
#4

Ja, barnet skulle fram och rycka i henne igen efter att ha gjort det tidigare idag…Shanti satt och myste med mig i mitt knät.

Brynhilde
4/27/11, 8:50 PM
#5

Sheltien jag hade när min son var liten nöp försiktigt med framtänderna när sonen drog honom i pälsen. Det var effektivt, men aningen högljutt.

Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...

Upp till toppen
Annons: