Annons:
Etiketthundfoton-filmklipp
Läst 927 ggr
SundblomMaria
4/23/11, 11:52 AM

Greta och Holger, syskonen bus.

Annons:
[Forest]
4/23/11, 12:29 PM
#1

Himmla fina kort Kyss En fråga är Holger den mörkaste av dom? Urfina kul att de är så lika Flört

SundblomMaria
4/23/11, 12:31 PM
#2

Ja Holger är den mörka älg-kalviga saken…Lite tunn nu, han har ätit massa konstiga saker sista tiden, kräkt och skitit därefter.

[Forest]
4/23/11, 12:41 PM
#3

2 tycker Holger var jätte fin han faller mig mer o mer i smaken. trist att han ska strula med magen det är ju nu han har behov av äta bra o inte bli så tunn. Vi har ju haft lite struligt med det oxå med våran pudel :-C kräsen liten fis som inte äter alltid + fullt ös sen löpet o måde illa gjorde att jag fick sitta o mata henne. Konstigt att de äter heller upphittat bös ute än äter sin fina mat som ges på fat/skål Tungan ute

[rightPAW]
4/23/11, 9:06 PM
#4

Riktigt fina, det vart en rejält lyckad blandning det där!

[iurochskur]
4/24/11, 7:49 AM
#5

Så vackra hundar!

SundblomMaria
4/24/11, 9:59 PM
#6

Ja jag längtar tills man får se det "färdiga" resultatet, som vuxna alltså. Ska bli spännande. Hoppas även alla får förbli så friska som det bara går också.

Annons:
[Forest]
4/24/11, 10:16 PM
#7

6 jag menar inte illa när jag skrev holger faller mig mer o mer i smaken, jag menar försåss att han blivit finare o finare :) Min man råka se bilderna oxå: så här sa han Åh gösses vilka fina unghundar peka sen oxå ut Holger som finast Cool En sån där kan jag träna på klubben är det en hane.. svar ja från mig..  kommer bli en fin hane det där aa skulle passa mig fint , även Enja o han skulle ju se snygga ut o gå med ihop (sa han)  hahah Flört (Enja är pudeln på min visningsbild) himmla tur att du bor så långt bort för han såg ju de som Valpar oxå

SundblomMaria
4/24/11, 11:48 PM
#8

Tjyv-glad blir jag haha… så klart när någon gillar ens vovvs! Guld i mun Ja jag tror på han Holger, bara han får växa i sina björn-tassar så kommer han nog bli himla fin, ja han är ju fin nu med men ja du fattar! Ja kanske tur att vi bor långt bort och inte mins att Sverige är ett vansinnigt låååångt land också, om man ska någonstans så är det oftast långt oavsett hur man vänder o vrider på det.

[Forest]
4/25/11, 10:47 AM
#9

8 du ska vara stolt alla valparna var ju jätte fina med :) att de blir finare o finare är jag inte ett dugg förvånad över Skrattande Ska bli kul o se dom som färdiga hundar sen när de växt i sina kroppar o allt Flört lär få torka upp lite dregel från min man dok…. kanske sätta på en haklapp som småbarn har i plast Tungan ute

Upp till toppen
Annons: