Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDFOTON & FILMKLIPP

Greta och Holger, syskonen bus.

2011-04-23 11:52 #0 av: SundblomMaria

http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.10150277450407576.398219.725337575&l=47366fcd62
Anmäl
2011-04-23 12:29 #1 av: Forest

Himmla fina kort Kyss En fråga är Holger den mörkaste av dom? Urfina kul att de är så lika Flört

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-04-23 12:31 #2 av: SundblomMaria

Ja Holger är den mörka älg-kalviga saken...Lite tunn nu, han har ätit massa konstiga saker sista tiden, kräkt och skitit därefter.

Anmäl
2011-04-23 12:41 #3 av: Forest

2 tycker Holger var jätte fin han faller mig mer o mer i smaken. trist att han ska strula med magen det är ju nu han har behov av äta bra o inte bli så tunn. Vi har ju haft lite struligt med det oxå med våran pudel :-C kräsen liten fis som inte äter alltid + fullt ös sen löpet o måde illa gjorde att jag fick sitta o mata henne. Konstigt att de äter heller upphittat bös ute än äter sin fina mat som ges på fat/skål Tungan ute

Anmäl
2011-04-23 21:06 #4 av: [rightPAW]

Riktigt fina, det vart en rejält lyckad blandning det där!

Anmäl
2011-04-24 07:49 #5 av: [iurochskur]

Så vackra hundar!

Anmäl
2011-04-24 21:59 #6 av: SundblomMaria

Ja jag längtar tills man får se det "färdiga" resultatet, som vuxna alltså. Ska bli spännande. Hoppas även alla får förbli så friska som det bara går också.

Anmäl
2011-04-24 22:16 #7 av: Forest

6 jag menar inte illa när jag skrev holger faller mig mer o mer i smaken, jag menar försåss att han blivit finare o finare :) Min man råka se bilderna oxå: så här sa han Åh gösses vilka fina unghundar peka sen oxå ut Holger som finast Cool En sån där kan jag träna på klubben är det en hane.. svar ja från mig..  kommer bli en fin hane det där aa skulle passa mig fint , även Enja o han skulle ju se snygga ut o gå med ihop (sa han)  hahah Flört (Enja är pudeln på min visningsbild) himmla tur att du bor så långt bort för han såg ju de som valpar oxå

Anmäl
2011-04-24 23:48 #8 av: SundblomMaria

Tjyv-glad blir jag haha... så klart när någon gillar ens vovvs! Guld i mun Ja jag tror på han Holger, bara han får växa i sina björn-tassar så kommer han nog bli himla fin, ja han är ju fin nu med men ja du fattar! Ja kanske tur att vi bor långt bort och inte mins att Sverige är ett vansinnigt låååångt land också, om man ska någonstans så är det oftast långt oavsett hur man vänder o vrider på det.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.