Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
VALPAR & AVEL

Akuthjälp

2011-04-20 20:33 #0 av: zabelle

Fostermamma sökes till 9 settervalpar!
Mamman har avlidit.
Dom finns nu på Falu Djursjukhus.
Vet ni någon kontakta dom 023-64610
Sprid gärna vidare

Zabelle   

Anmäl
2011-04-20 20:45 #1 av: Lamina

Oj vad bra med nya iFokus funktioner ibland. Såg denhär tråden där trådar som jag skrivit i ska finnas, klickade och hittade dethär. Råkar bo just i Falun och har en del bekanta med hundar. Ska sprida det vidare på FB! Oskyldig

Anmäl
2011-04-20 21:27 #2 av: zabelle

#1, Tack, Jag hittade det på min kusins FB sida. 

Zabelle   

Anmäl
2011-04-20 21:43 #3 av: Forest

Håller tummarna för valparna.

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-04-20 23:41 #4 av: AnneN

I denna blogg kan ni läsa om hur det går för tiken och valparna.

Tiken har alltså inte avlidit utan varit/är ordentligt sjuk, men är i dag hemma i valplådan och mår lite bättre och ägaren stödmatar valparna.

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-04-21 08:12 #5 av: zabelle

4 Du är en klippa Anne som tar reda på fakta först.
Jag bara kopierade och la in... Oskyldig

Det slutade väl i alla fall!

Zabelle   

Anmäl
2011-04-21 13:30 #6 av: AnneN

#5 Det var någon inne på Hundar iFokus som hade letat reda på den bloggen så jag kopierade bara länken därifrån = slapp göra grovjobbet själv Flört

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl