Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Efterlyses - Släktingar till din hund

Hund syskon sökes(Skåne)

2011-04-17 12:24 #0 av: jesse741

Skulle så gärna vilja ha kontakt med mina hundars syskon. Hade varit så kul att se hur dom ser ut nu som vuxna. Har sökt på jordbruksverket och uteslutet mina hundars 3 sista siffror som jag fått tips om. Men hittade ingenting.

Rusco född 23 april 2006, pappa renrasig dobberman och mamman blandning mellan schäfer/rotweiler. Kommer från Vallarum i Skåne. Var 5 valpar i kullen(1 tik,4 killar)

Fonzzie född 15 April 2010, pappa  långhårig schäfer/golden och mamma rotweiler/Border Collie. Kommer från Bonnarp i Skåne. KOmmer inte ihåg antalet valpar men dom var nog ca 7-8 st, min var enda killen så det é systrarna vi söker. Har kontakt med 1 syster.

Hoppas på tur!!!

Mvh Jessica och hundarna 

Anmäl
2011-04-17 17:19 #1 av: AnneN

Om du har kontakt med uppfödarna så kanske de kan hjälpa dig att få kontakt med de andra valpköparna?

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-04-17 18:06 #2 av: jesse741

Ingen kontakt alls med uppfödaren till den äldsta hunden. Har lite kontakt med uppfödaren till lillskiten. Hon har hjälpt mig med mail adressen till ett av syskonen. Hoppas på att hon kan ge mig mer info. Väntar på svar från henne.

Men tänkte ändå göra ett försök här

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.