Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
O.T. OFF-TOPIC

Trevlig helg!

2011-03-25 21:21 #0 av: Hera

Önskar alla en trevlig helg! Hoppas ni har ätit goda vofflor idag!

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2011-03-25 21:32 #1 av: [iurochskur]

Vi har ätit goda våfflor idag, hallonsylt och grädde till.

Hoppas era helger blir bra, önskar shanti med familj!

Anmäl
2011-03-25 22:22 #2 av: AnneN

Önskar också alla en trevlig helg Glad

Är det våffeldagen idag? Det har jag helt missat Förvånad Jaja, jag kan ju alltid göra våfflor en annan dag (= jag gör smeten och sambon gräddar dem)Skrattande

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-03-26 09:19 #3 av: LinaK

Trevlig helg på er alla! Glad

Våfflor blev det inga, är inte jätte förtjust i våfflor. En eller två går väl an men sen blir jag spyfärdig. Sen gräddar vårat våffeljärn bara trökiga våffloir, dom ska ju vara frasiga, men det går inte.

Imorgon ska vi åka till Ullared och shoppa lite nytt till hundarna. Får se vad dom har Glad

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.