Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDEN OCH LAGEN

Mår illa...djurmisshandel

2011-03-24 09:29 #0 av: [iurochskur]

Idag på morgonen har jag anmält misshandel av hund...vill inte gå in på detaljer då ärendet är pågående. Hoppas dom tar hunden ifrån ägarna omgående.

Ville bara skriva av mig.

Anmäl
2011-03-24 10:06 #1 av: Fridaaaa

Trist att behöva göra det, bra att du har hjärtat på rätta stället och gör det :) inte många som vågar det!

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2011-03-24 10:18 #2 av: [iurochskur]

#1 För mig är det en självklarhet om man uppmärksammat misshandel av djur. Och är man djurägare själv med sunda värderingar så vet man ju vad som är rätt eller fel. Tack Frida!

Anmäl
2011-03-24 10:53 #3 av: PetraKarin

Ojdå, hoppas det går bra för offret.

Cred till dig som gjorde mer än reagerade Kyss

Anmäl
2011-03-24 11:46 #4 av: Hera

Hoppas också att det händer något och att hunden blir omhändertagen!

Bra av dig att reagera!

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2011-03-24 11:52 #5 av: LinaK

Usch då! Jobbigt det måste vara för dig, men mycket starkt gjort.

Hoppas allt går bra.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Anmäl
2011-03-24 12:56 #6 av: AnneN

En ros till dig för att du anmälde det.Glad

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-03-24 13:03 #7 av: [iurochskur]

Tack alla! Djurskyddet och polisen skulle samarbeta med detta så jag kommer få rapport om vad som händer sen med.

Anmäl
2011-03-24 16:31 #8 av: Forest

Tycker det är jätte bra att du anmälde händelsen jag tycker som du man ska vara uppmärksammad mot sånt. Du får en jätte stor kram o hundarna tackar att du beskyddar alla hundar Glad *tumme upp*

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.