Annons:
Etikettallmänt
Läst 788 ggr
idaah
2011-03-18 18:22

Sparar pengar till egen hund, förslag?

Hej!

Nu har jag bestämt mig för att spara mina pengar till att köpa en helt egen hund, men det blir inte detta året.

Så min fråga är vilken hundras ni tror jag skulle ha fungerat ihop med? Funderar på labrador, collie eller en tollare. Tycker om alla dom raserna men om ni vet något om dom så får ni gärna skriva det (det skulle ha varit till stor hjälp)..

Själv så är jag 17 år och älskar hundar, har mycket erfarenhet av hundar för att har växt upp med hundar (och andra djur).  Just nu så har vi 3 hundar här hemma och den minsta av dom är min. Om ni vill veta mer av mig så är det bara att fråga. :)

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Annons:
Honestyisdead
2011-03-18 19:10
#1

Vad bra att du sparar pengar till hund :)
Vad har du tänkt dig för aktiviteter med din hund?

Agility? Skogsprommenader och vardagslydnad? Utställning?

idaah
2011-03-18 19:32
#2

#1 Det jag hade tänkt det var att träna lydnad och kanske Agility eller utställning. :)

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

[Forest]
2011-03-18 21:55
#3

Tycker det är bra att du tänker spara till egen hund. När jag var 16år köpte jag min första ponny ett föl för egna pengar på avbet :D så jag vart ingen festbrud 1 gång i mån hade man råd o festa när man var 18 år resten gick till 2årig ponny tycker det är jätte bra att ha bra intresse som djur är. Hoppas du hittar en hundras du gillar o trivs med även en bra uppfödare :D Sen antar jag att dina föräldrar stöttar dig o kan hjälpa dig med hundvakt mm sen oxå :)

idaah
2011-03-19 10:32
#4

#3 Jadå det gör dom nog. :)

Och det hoppas jag med att jag hittar en bra hund. :D

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Upp till toppen
Annons: