Annons:
Etikettbeteende
Läst 811 ggr
Michaela-N
2011-03-18 16:32

Dom kan dom.

HAHAHA! Skrattande Var bara tvungen att dela med mig av vad som nyss hände.

Hörde någon som tuggade på plast, och gick in i vardagsrummet. Där ligger lille kanelbullen, lugnt och stilla. Gick in i mitt rum igen. Tugg, tugg, tugg. Gick in i vardagsrummet igen. Där ligger Hugo fortfarande alldeles lugn och tyst på golvet. Går tillbaka. Tugg, tugg, tugg, tugg. Går till vardagsrummet. Går fram till Hugo. Han ser helt oskyldig ut, så jag sätter mig bredvid honom på golvet. Då ser jag plötsligt något som sticker ut ur munnen. En liten legogubbe har han då hittat. Skrattande

De är så smarta. Nu har han insett att om man låtsas som ingenting och ser heeelt oskyldig ut får man behålla leksaken när matte kommer Flört

Annons:
[Forest]
2011-03-18 19:21
#1

hahah, ja du de kan ha stängd mun som om de inte har något. Tungan ute Chanel vet vad matte säger ang pälsmöss såna har dottern o leker med, dessa är förbjudet att ha om man är hund. Samma som du hörde jag någon tygga på något tittar till o tillomed att chanel kom till mig klappa lite på hennes huvud. Sen gick hon o efter en stund hörde jag samma ljud. Men nu stack tyvärr svansen ut o avslöja henne Tungan ute

Workingdog
2011-03-18 19:34
#2

Haha ja nog är dom smarta alltid. Så gjorde Fiona fast ute om hon hade hittat tuggummi. Hon tuggade och när man tittade så såg hon oskyldig ut och tuggade inte, så tittade man bort och hon tuggade igen :P

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

[Forest]
2011-03-18 21:46
#3

2 haha den var bra :) ser det framförmig så oskyldig hon måste se ut :)

[Vargnatt]
2011-03-19 10:36
#4

Skrattande

Upp till toppen
Annons: