Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1484 ggr
AnneN
3/18/11, 4:02 PM

OT Dålig start på dagen

Ja det kan man minst sagt säga att det blev hos oss idag Rynkar på näsan då jag blev väckt av sambon som sa att våran ena gerbil Sandy har dött.

Verkar som att hon grävt under deras hus och fastnat under det. Systersonen, 6år, har under natten/morgonen hört en massa bonkande ljud men inte förstått vart de kom ifrån, antagligen var det då Sandy hade fastnat och försökte ta sig lös för huset var flyttat flera decimeter.

Sandy blev endast 3 år  2 dagar gammal. Gråter

Inte blev dagen bättre av att det även är dags att boka tid för avlivning på min älskade "gamla" mysråtta Elektra.

På tisdag eftermiddag bär det av till djursjukhuset för att låta hon somna in. Gråter

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
[iurochskur]
3/18/11, 4:05 PM
#1

Näää! Gud så trist AnneN. Beklagar så mycket. Jag vet hur det känns då två av min dotters favorithamstrar dog för henne i höstas förra året.

Stor kram från oss, och en puss från Shanti.

Honestyisdead
3/18/11, 4:09 PM
#2

Men fy vad hemskt! *kramar om*

Fridaaaa
3/18/11, 4:11 PM
#3

Vilken trist morgon :(

Det var som dagen före julafton förra året, hittade jag mitt ena marsvin i princip död i buren, fick lite liv i honom men han dog senare på kvälle :(
Det är så jobbigt när djur dör :( kram

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

idaah
3/18/11, 6:12 PM
#4

Vad tråkigt, tänker på dig. :(

Kram!

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

[Forest]
3/18/11, 7:15 PM
#5

Vilken trist dag, måste vara otrur att hon grävde just där hustet stog o att hon fastna där under. Hoppas att du får ett bra resterande år för nu har du haft lite otur katten,mus o råtta det får räcka för ett år minst. Tröstkramar!

AnneN
3/18/11, 7:17 PM
#6

Tack för alla tröstande ord, de värmer.

#5 Ja jag har haft otur med dödsfall inom släkt och djur i flera år nu, så nu får det räcka för flera år framåt.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
Workingdog
3/18/11, 7:37 PM
#7

Nej usch vad tråkigt :( Det är så hemskt när djur dör. Våran ena undulat fastnade i en stege och bröt något så hon dog senare under dagen förra året ( hon fastnade på natten så vi kunde inte göra något ).. Nej usch det är hemskt att man ska förlora djur!

Många kramar till dig!

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

[Yezz-an]
3/18/11, 7:44 PM
#8

*tröstande varma goa kramar i massor*

Kickan90
3/18/11, 9:31 PM
#9

inte alls roligt =(

*styrke kramar*

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

[Vargnatt]
3/19/11, 10:27 AM
#10

Beklagar verkligen Rynkar på näsan  *många kramar*

Upp till toppen
Annons: