Annons:
Etikettbeteende
Läst 1251 ggr
[iurochskur]
3/10/11, 2:25 PM

Nyfiken hane...

Shanti och jag tog en sväng in i djuraffären vi har i våran lilla ort. Där finns några hundar som ägaren har bakom galler. Bland annat en ursöt liten hane på 9 månader som visst blev så väldans intresserad av Shanti att han hoppade över gallret. Enligt ägaren så hade han aldrig gjort så tidigare oavsett vilket hund eller tik som kom in. Han blev nog liiite kär. Hon sa spontant: Kanske har du en löptik?

Haha…vi får väl se, har trott ett tag nu att löpet varit på g så jag vågar inte yttra mig nu.

Annons:
[Forest]
3/10/11, 3:51 PM
#1

I den ålderna är hanar lite väl påsig jag har 2 puffar som vi sluta leka med pga de blir för mycket för dom att vara med Enja har jag märkt.

Shanti kanske har torrlöp det är något inte vi märker av men andra hundar märker det. Torrlöp jag vet inte om det är samma sak som tystlöp tror nästan det Obestämd Enja hade torrlöp iaf när hon var strax 6 mån då fick hon en hane o han är lika påsig än idag så enligt honom är väl Enja i löp året runt Flört Men jag tror faktist många kan bli lite små kära i andra hundar det är väldigt sött o se det klickar väl bra mellan dom o de är som le o långhals när de träffas.

[iurochskur]
3/10/11, 4:07 PM
#2

Ja nåt luktade gott i baken på henne tyckte han…haha.

Upp till toppen
Annons: