Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
LÄNKTIPS

Hundhalsband super fina!

2008-11-25 02:22 #0 av: SundblomMaria

Egen designa ditt halsband, jag vet att det finns andra ställen också, men gillade verkligen dessa, skall inhandlas bara jag lyckas lista ut vilken design jag vill ha! Kolla in, kika under inspiration bland annat. Tungan ute

http://www.minxdesign.se/

Anmäl
2008-11-25 02:37 #1 av: AnneN

Jag kan även rekomendera http://www.vibri.com/ =)

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2008-11-25 02:41 #2 av: SundblomMaria

Ja det var dom jag tänkte på (dom andra), gillade den ballare designen hos minx, fränare tyger mm mm...

Anmäl
2008-11-25 19:49 #3 av: sagalisa

Beställde ett halsband till min tax för 5 min sen, de var sååå fina ju!!!!!!!!!!! Hoppas jag blir nöjd när det kommer. Blev ett rött med prickar på och taxsymboler runt namnet

Anmäl
2008-11-25 20:04 #4 av: AnneN

#2 & 3 nyfiken som jag är så hoppas jag ni vill visa bilder på halsbanden (och hunden) när ni fått hem dem =)

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2008-11-25 21:07 #5 av: SundblomMaria

Kan ta ett tag har beslutsångest, hahaha.... men när väl jag har bestämt mig och fått hem dom så ska jag återkomma med foton mm.

Anmäl
2008-11-25 21:59 #6 av: giffan

Funderar oxå på ett... någon som vill ge mig ett förslag på vad som kan passa min hund?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus 

Anmäl
2008-11-27 08:03 #7 av: TinaH

Tycker Tuscha ska ha färgen i kategorin "Konstskinn / mocka" rad 2 bild 2, kossan....Tungan ute
Eller på Fleece-kategorin....Rosa Cammo Flört

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Anmäl
2008-11-27 09:38 #8 av: giffan

Tack Tina. gris rosa el kossa... passar det på en mördar hund då hehe

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus 

Anmäl
2008-11-27 18:43 #9 av: sagalisa

Ja jag ska lägga ut bilder på Esthers halsband när det kommer. Lite nervös över att det inte ska passa, svårt att mäta men hoppas...=)

Anmäl
2008-11-28 00:02 #10 av: Mischa

Dom var faktiskt riktigt fina, är så trött på allas egendesignade "nomehalsband" .

Anmäl
2008-11-28 00:57 #11 av: SundblomMaria

#10, jo jag instämmer till fullo med dig!

Anmäl
2008-11-28 06:19 #12 av: TinaH

Allt klär en skönhet, du vet!! Tungan ute

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Anmäl
2008-11-28 08:38 #13 av: blackangel

ohh jag ska absolut beställa ett till Kiarisen:)

Anmäl
2011-10-13 13:46 #14 av: www.hottadoggar.com

Det finns tovade hundhalsband på www.hottadoggar.com

Anmäl
2011-10-13 14:28 #15 av: [Engstaff]

Verkligen super snygga! :) Blir nog kanske att beställa sen då ;)

Anmäl
2011-10-13 21:27 #16 av: MoaW

jag ha rtvå halsband från minx och ett från vibri, jättenöjd med alla Glad Har även två halsband från http://textildesign.dinstudio.se/ , som är lite billigare, men jättefina dom också!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.