Annons:
Etikettallmänt
Läst 18422 ggr
tessa
2/16/09, 7:40 PM

Hundstängsel/hundstaket??

Hej!

Jag undrar vad ni rekommenderar att man hägnar in en tomt med, när det gäller staket/stängsel till hund? Gärna billigt/prisvärt och "lättillgängligt" att köpa.

Vill hägna in tomt/delar av en tomt som inte är min egen. Tipsa gärna om var man kan köpa.

Vilken höjd rekommenderar ni?

Mvh Tessan

Ps. Har kikat lite på Harald Nyborg samt Jula. Jula har detta i 1,5 m högt: http://www.jula.se/EsaImages/item/master/738540_d.jpg

Julas Stängselnät Eurofence är kanske annars ett bra alternativ. 150 cm. 579 kr/25 m. Ds.

Annons:
Dockan
2/17/09, 12:26 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

SkrattandeJag har ett Gunnebostaket riktigt dyrt är det,men min bror hjälpte mig att köpa det till ett mycket bra pris sen satte han det,mycket jobb var det.Sen har jag 2 perserkatter därför ville jag ha det högt,dom hoppar inte eller klättrar så både vovvar kissar o matte kan vara ute i lugn o roLenaGlad

 Hälsningar LENAGlad

Kickilu
2/17/09, 9:43 AM
#2

Jag skulle nog föredra Gunnebo även jag. Det är vad jag själv har tänkt sätta runt delar av min tomt. (om jag får råd) Det är ju underhållsfritt och står sig under många år.

tessa
2/18/09, 1:59 AM
#3

Gunnebo verkar vara jättebra men är tyvärr inte aktuellt för mig, då vi inte äger fastigheten/tomten som (delvis) behöver inhägnas.. men Gunnebo är absolut ett bra alternativ, om man vill göra en god och långvarig investering =)

jag har kikat lite på nätet och hittat: www.stangsel.nu

och Allox rådjursstängsel

Högt hönsnät har faktiskt också slagit mig.

Upp till toppen
Annons: