Annons:
Etikettdagens-ros
Läst 2441 ggr
LinnSam
11/28/09, 10:47 PM

Dagens Ros - Min kära vän.

Jag vill ge dagens ros till min kära vän Thomas!
Han har vart här nu en tid, och vi har haft det såå bra.
Var flera år sedan vi sågs!

Vi har även beslutat att han ska flytta in i gäststugan på tomten med sin hund (blandras Rottweiler/Kraski ovcar)
Vi har också pratat om att vi ska skaffa en schäfer tillsammans.

Vi letar en bra kennel, och när vi hittar en bra valp med göda tjänstehundsmöjligheter slår vi till!

Jag blev så glad, jag har alltid velat haft en schäfer av tjänstlinjer, då jag är uppvuxen med dem.. Men har känt att det inte funkat då jag inte arbetar inom tjänsten.. Men nu äntligen ska vi skaffa en!

Så en STOR kram till Thomas!
Han är värd många rosor!
Han står brevid en i alla väder, han är guld värd!

Annons:
AnneN
11/28/09, 10:52 PM
#1

Riktiga vänner växer inte på träd, men de man lyckas finna är värd alla rosor i världen och mer. Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

LinnSam
11/28/09, 10:59 PM
#2

AnneN

Jamen visst!
Det är så kul att vi hängt ihop sedan dagis, delat samma hundintresse och har samma värderingar. Det är helt underbart! Kyss

spikes
11/29/09, 10:27 AM
#3

Låter som en drömGlad

LinnSam
11/29/09, 7:13 PM
#4

spikes

Ja men visst gör det!
Idag har vi haft det så bra och Sam (min hane) börjar så smått bjuda upp till lek till Thomas hund.
Sam ha aldrig vart något stort fan av den hanen, men nu börjar det sakta med säkert klicka hos honom. Han orkar ju mer än syrran Flört

Idag fick jag även en katt hem till mig.
Thomas hade hittat en kattunge, huskatt som han ville ge till mig.
Det är en exakt kopia av min första katt, Samson, som tragiskt dog ute på en åker..

Vart lite sentimenal men vad annars lixom Skrattande

spikes
11/29/09, 10:06 PM
#5

4,vad skojGlad

LinnSam
11/29/09, 10:08 PM
#6

spikes

Ja, och hundarna älskar honom!
Han är dock lite nervös för Kugar, Thomas hund, men tror nån det, så stor som han är, haha!

Annons:
spikes
11/29/09, 10:11 PM
#7

6,Kan ju vara så innan dom lärt sig läsa varandras signaler helt och fullt,så var det för snodden och spike…idag är allt lugnt och dom tuggar märgben i samma rum,men leker dock aldrig med varandra,utan alltid för sig själva eller med ossGlad

LinnSam
11/29/09, 10:26 PM
#8

spikes

Javisst kan det vara så.
Skönt när det klickar!Glad

Upp till toppen
Annons: