Annons:
Etikettdagens-ros
Läst 3572 ggr
mina-grisar
9/11/10, 10:42 PM

Årets ros till Spikes <3

Min Wilda råkade ut för en tunntarmsinvagination, hon fick i sig ruttet kött =( Va bara 5 mån och några sekunder från att dö i från oss.

Skicklig vette räddade henne, men trots att vetten sa att magen skulle funka som vanligt, ( fattas 40 cm av tunntarmen) så har hon haft återkommande diarreer ca 2 ggr/v, vilket har varit jobbigt både för oss å Wilda.

Jag lyssnade på Spikes råd om färskfoder, och har nu använt det till Wilda i 2 månader och inte en endaste gång har hon haft diarre Skrattande. Tusen tack till dig Lena, för all info om något som verkligen funkar. Kraaam Linda & Wilda.

Annons:
AnneN
9/11/10, 10:47 PM
#1

Ja Lena är värd många rosor, underbart snäll, hjälpsam & förstående medmänniska och duktig Medarbetare Skrattande

Härligt att det fungerar med färskfoder för din hund och otroligt tur att hon klarade sig.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

mina-grisar
9/11/10, 10:52 PM
#2

#1 Anne, ni är värda rosor båda 2, jag läser å lär mkt av vad ni båda skriver. Även om jag inte kommenterar så mkt längre så läser jag å tar till mig.

Ja, jag vet inte vad jag skulle gjort om hon inte klarade sig.

Kraaam till er båda <3

[Forest]
9/11/10, 11:28 PM
#3

0, Det är så kul att veta att lilla Wilda klara sig med. Jag vet att det var riktigt illa ute med henne. Fint att du ger Lena ros för hennes fodertips jag kan bara hålla med dig, Lena har omvänt mig med i foderbiten till vovvarna. Och visst är Anne har bra tips om massor massor massor oxå, även den rosen är fint att du ger :)

spikes
9/12/10, 12:05 AM
#4

Men oj! vad glad jag blir att höra att hon mår bra nu,naturligtvis blir jag jätteglad och alldeles varm inom mig för rosen också,men det som värmer mest är att du fått Wildas mage att fungera igen jippi!!Glad.

Det är ju därför vi är här allihopa,och jag tycker det bara är roligt att kunna hjälpa med de erfarenheterna jag har av både det ena och det andraGlad.

En riktigt stor kram får ni av mig allihopa,och Wilda ska ha en puss på nosenKyss.

Kram!

AnnL
9/12/10, 12:43 AM
#5

Kan bara instämma.

Spikes har hjälpt mig otroligt mycket med Silver. Gett mig många goda råd när han börja bli könsmogen och var jätte jobbig. Har inga som helst problem med honom nu trots att han är en liten ettrig hane.

Hon fick även mig till att börja med färskfoder vilket jag inte ångrat.

Tack vännen. Kyss

Vill även ge Anne en ros som skriver och hittar så många intressanta artiklar.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

 

spikes
9/12/10, 12:52 AM
#6

5,Tack vännenGlad.

Silver och du är urmysiga att se tillsamans,sen att han är en liten Silverbuuus är bara normalt och himla charmigtKyss

Annons:
Kakan81
9/13/10, 8:55 PM
#7

Jag kan bara hålla med er andra. Det är såna som Lena och Anne som förgyller tillvaron. Tack!

mina-grisar
9/13/10, 9:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

#3 Tack Forest <3 ja det va riktig illa med min älskling Rynkar på näsan. Men nu mår hon kanon bra igenGlad. Hon har ökat 2 kg sen i Juli när vi började med färskfodret, är helt underbart att se + att slippa hennes dåliga mage.

Såhär ser hon ut idagSkrattande

kraaam till er alla.

[Forest]
9/13/10, 9:34 PM
#9

8 Åh vad stor hon ser ut o blivit med :) Ser fin ut i hullet med :) Snygg liten tjej med ^^

Fridaaaa
9/13/10, 11:16 PM
#10

#8 vilken snygg sele! Köpt?:D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

spikes
9/13/10, 11:27 PM
#11

7 TackGlad

8,Så fin hon är och har blivitKyss

mina-grisar
9/14/10, 12:40 AM
#12

Tack till er alla Skrattande. #10 selen fick jag låna när vi gick ett läger med henne, tror den kommer från tajanis läder.

Glamgirl
9/14/10, 1:10 PM
#13

Vad skönt att hon är bättre och en applåd för Spikes som hjälpt till på vägen!

(Och vad fin hon är!)

/ Lina
Medarbetare på Vinthundar iFokus

Annons:
Fridaaaa
9/14/10, 2:56 PM
#14

#12 oki tack! :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: