Annons:
Etiketthundar-i-media
Läst 998 ggr
AnneN
10/9/10, 3:20 PM

Ingen veterinärvård utan direkt betalning

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
[Forest]
10/9/10, 6:41 PM
#1

Det är lite synd men vet att flera inte tar faktura alla gånger. Nu kommer jag inte på vilket djurskukhus grannen fick åka till men där fick hon ta det på faktura iaf. Så endel går med på faktura samt avbetalningar med.

AnneN
10/9/10, 6:47 PM
#2

Jag vet att djursjukhuset här i Luleå kan gå med på delbetalning om man inte har betalningsanmärkning hos kronofogden.

Det min katt var inlaggd + avlivning och hela kittet gick på sammanlagt 5000:- och det fick vi dela upp på 3 betalningar.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
10/9/10, 9:44 PM
#3

2, Bra att det gick o ta avbetalning.

ingann
10/11/10, 1:31 AM
#4

Här är det bara kontant betalning som gäller…

Dessutom får man inte lösa ut deras recep var som helst heller Förvånad Jag ringde för att få p-piller till kattan och skulle då vara tvungen att åka in till ett apotek i grannstaden där vet-kliniken ligger trots att vi har apotek här. De påstod att de endast hade avtal med ett apotek och lämnade inga recept till andra…Hur lätt är det att ta sig iväg hur som helst när man varken har körkort eller bil?

Istället ringde jag en vet i min gamla hemstad 20 mil bort och de kunde minsann skicka till vårat apotek Cool

Enligt apoteket så får de inte göra såna avtal utan alla läkemedel, även veterinära sådana, ska kunna lösas ut var som helst i Sverige…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Forest]
10/11/10, 8:30 PM
#5

4 Va?! det där lät ju knäppt att de bara har avtal med ett apotek låter för mig bullshit ;)

ingann
10/12/10, 1:53 AM
#6

#5 det är det också.. De jag pratade med på apoteket skulle skicka mig info som jag kan visa vetten nästa gång jag ska dit.  Hade vi haft fler veterinärer inom busslinjen hade jag bytt…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Annons:
Upp till toppen
Annons: