Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

ÖRNSKÖLDSVIK

2010-11-20 15:05 #0 av: Mariaaaaaa

Bara nyfiken på om det finns några medlemmar på denna sida som bor i Örnsköldsvik?

Jag bor själv i övik med mina 2 vovvar!!

Anmäl
2010-11-20 19:35 #1 av: Kalli

Bor inte men är född och uppvuxen och har halva släkten kvar där så tittar upp jul och sommar. :)

Anmäl
2010-11-21 00:39 #2 av: Forest

0 ne :P men har du fått hem din lilla Puff nu :)

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2010-11-21 11:07 #3 av: Mariaaaaaa

Vore dunderkul om några som bor här eller nära finns här så man nån gång kanske kan träffas ! :D

#2 Ja, hämtade honom i fredags så nu är han äntligen hemma! Och så tuff och så snygg. O gör som de flesta valpar, full fart sen sover han flera timmar nästan och sen ut och kissa och bajsa, äta, busa och sova :P

Anmäl
2013-01-23 21:02 #4 av: johannakarlstroms

Jag bor i Örnsköldsvik. Kanske lite sent svar. Hoppas du ser detta!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.