Annons:
Etikettpresentation-av-hundar-medlemmar
Läst 9870 ggr
twinkime
2010-12-30 18:01

Medlemspresentationer

Hejsan alla och Välkommen in nya medlemmar!

Här tänkte jag att vi skriver en presentation om vem vi är och vad vi har för hundar Sá lär vi även känna varandra bättre Flört

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Annons:
[iurochskur]
2010-12-30 18:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Maria heter jag och är nyss fyllda 31 år ung och har två döttrar (7 och 5 år). Gifte mig i somras med min stora kärlek Micke som är 29 år.

Vi bor i en liten ort i Västmanland i radhuslägenhet med liten trädgård. Och så har vi lilla Shanti, en blandis 50% Phalene 25% pomeranian och 25% lhasa apso.

Jag är en s.k hemmafru p.g.a jag har två diskbråck, fasettledsartros och spondylos i ryggen samt epilepsi (petit mal). Ja, lite av en trasig människa men familjen gör mig hel.

Min stora passion utöver att vara mamma är att teckna. Har designat tre tatueringar varav två numera sitter på min mamma och min svåger. Den tredje ska göras inom kort. Älskar att dansa salsa men tyvärr tillåter inte min rygg att jag dansar numera. Är tokig i att fota med och jag fotar mer än gärna våra barn och våran hund samt naturen.

Honestyisdead
2010-12-30 19:22
#2

Nina heter jag, bor i Helsingborg i en etta.
Har haft olika djur hela livet genom. De som jag älskar mest är hundar, katter och råttor.

Är arbetslös för tillfället, men är annars en som älskar att jobba i kök. Saknar det. Funderar på en utbildning till butiksbiträde snart, så jag kan få jobba i charken som jag vill :)

Äger för tillfället ingen hund, eftersom exet behöll vår hund. Men med hund kommer jag bli, när det passar lite bättre i tiden :) Finns inget bättre!

Så, mina stora intressen är djur, tatueringar och matlagning.

Gott nytt år!

[Forest]
2010-12-30 19:29
#3

Kul att ni prensentera Er så trevligt och med fin bild på Er oxå :)

Maja2
2010-12-30 20:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hallå, jag heter Maria, är 45 och bor i Bygdsiljum i norrland. Jag har två vuxna barn, Pernilla 21 och Hannah 19, som flyttat hemifrån. Jag bor i en tvåa med mina gatuhundar Kelly, Paddy och Molly. Jag jobbar halvtid på en ICA-butik som ligger tvärsöver gatan från där jag bor. Jag har jobbat som socionom, men gick i väggen för 10 år sedan. Jag har Meniéres sjukdom som gör att jag har  halvtid sjukersättning. Jag har haft smådjur hela livet, plus hästar och div annat. De senaste åren har det varit enbart hundar.

Maja2
2010-12-30 20:14
#5

ja… fast ny är jag förstås inte :) :) :)

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
twinkime
2010-12-30 21:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Hejsan Alla glada!

Mitt namn är Felicia, stolt ägare till min underbara BC hane Alfons. Och är utbildad djurvárdare.Min stora passion har alltid varit Djur allt frán smádjur till vilda stora djur!Glad Jag som Person är oftast glad och är en person som rör mig väldigt mycket. Just nu jobbar jag pá animalzur hundcenter i Peru (syd amerika).  Med hemlösa och misshandlade hundar. Och jag trivs verkligen riktigt bra! Har även jobbat utomlands i ungern pa en vetrinärklinik, zoo,omplaceringscenter och naturbruksgymnasium. Även i Sverge pá hunddagis och Kennel.

Pá fritiden tecknar jag, dansar, sjunger Kareoke och självklart tränar med min hund eller hjälper andra med deras hundar. Lyssnar pá reggae,reggaeton och salsa. Det var lite om mig Flört

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Ida94
2010-12-30 23:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Hej alla!

Jag heter då Ida och är 16 år, jag går på svalövs gymnasium första året, och går djurvård och trivs hur bra som helst där hade tänkt att bli hästskötare eller hundtränare. Glad

Sen bor jag ute på landet med 10 shetlandsponnysar, och 3 av dom är mina. Sen har jag 1 katt och 1 hund (3 hundar har vi sammanlagt här hemma). :)

Sen tycker jag om att fota och jag har då en egen systemkamera som jag trivs att fota med.

Ja det var lite om mig! Glad

[rightPAW]
2010-12-30 23:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Hallå!

Sabina heter jag, fyller snart 17 år och går första året på gymnasiet, fordonsprogrammet inrikt. transport. Efter studenten är planen att jobba nått år, sen utbilda mig till djurvårdare, förhoppningsvis i ett annat land. Stora drömmen är att starta en organisation för djur som behöver hjälp med vård och omplacering.

Mina stora intressen är djur, framförallt hundar men är även råttfrälst! Saknar mina små tottar något enormt. Har nu min älskade hund Diezel och en bonnkatt, Fidde. Bor med min familj en villa i skithålet Skutskär, can't wait to leave this place!
Piercings, tattoos, fotogafering, film och böcker är även stora intressen.

Det var lite om mig Flört

Workingdog
2010-12-30 23:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Hallo :D

Jennifer heter jag. Född 97, men går dock i 8an. Bor med min mamma och min pappa i en lägenhet i Tyresö.

Har för tillfället 16 ( snart 17 ) djur här hemma.

3 råttor ( varav en är min ) 4 ( snart 5 ) kanin, varav alla är mina. 4 hundar, varav 2 är mina och 5 engelska undulater, där är ingen min ;)
Ja djur är mitt största intresse. Spec Hundar och Kaniner. Jag tränar och tävlar i Lydnad, Agility och Freestyle med min blandistjej Tyra som är 3 år. Och tränar med min BC tjej som är 9 månader :) Med kaninerna tränar och tävlar jag i hoppning. Tycker det är grymt roligt och man verkligen ser att kaninen tycker det är roligt :)

Det var lite om mig :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

Gonee
2010-12-31 02:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Hejhej, Är en 21årig hemmafru här med min underbara dotter Melissa som är 16 månader och min Sambo, Vi väntar barn till april då vi ska få en liten Mercedes.

Vi äger två hundar tsm. Alexa som är en snart 3 årig amstaff/ambulldog tik. Henne har vi haft sen hon va valp. Vi kör WP med henne då hon och jag älskar det. Sen har vi lilla Fiona som är en 5 månaders chihuahuatik. Henne kör vi bara lydnads och rumshetsträning vilket verkar gå bra :) Mina planer för henne är Agility, jag hoppas hon gillar det.

Sen har vi en liten hamster som jag dock inte gillar. Är lite smårädd för den.. eller är rädd för alla hamstrar och råtter och såna små djur.. Men vi tog hand om den då min sambos bror fick den i julklapp förra året och han tröttna  på den i somras..

Vi hade två katter med.. fast har varit kattfri i snart en månad då min smabos allergi blev värre och värre. Han tål dock våra hundar..

På fritiden är jag hemmafru och snart höggravid som sagt så har fullt upp med lilla krabaten i magen.. Jag tränar med hundarna dom timmarna Melissa är på dagis.. Annars blir det inte mer än så.. Vi är en riktig softfamilj som gillar att ta det lugnt och bara umgås med hundar, familj och vänner :) Helger delar vi upp så att både hundarna och vi har det roligt..

Det va allt om oss =)

Bilden är på mej och Alexa när hon va en liten bebis

[iurochskur]
2010-12-31 11:00
#12

#11 Min make tål inte heller katter, men hund går bra.

Kan Medarbetare lägga till mina intressen?:

Min stora passion utöver att vara mamma är att teckna. Har designat tre tatueringar varav två numera sitter på min mamma och min svåger. Den tredje ska göras inom kort. Älskar att dansa salsa men tyvärr tillåter inte min rygg att jag dansar numera. Är tokig i att fota med och jag fotar mer än gärna våra barn och våran hund samt naturen.

twinkime
2010-12-31 18:02
#13

#12 Det är fixat Flört

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Annons:
Sophiies
2011-01-03 01:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Ah va kul, nu ska jag sitta och läsa igenom allas så jag har koll på vilka alla är!

Mitt namn är iallafall Sophie, jag är 19 år och bosatt i Stockholm. Bor tillsammans med min pojkvän (eller vad man vill kalla det när man är förlovade) och våra två hundar Mixa som är en 1 årig Border Collie tik och Selma en 10 veckors Staffordshire bullterrier.

Jag är utbildad djurvårdare på säbyholms naturbruksgymnasium. Jobbat på hunddagis och jobbar extra på hunddagis nu samtidigt som jag studerar högskola med inriktning hundbranchen. Vill i framtiden starta eget hunddagis där jag kan hålla kurser osv.

I övrigt så sjunger jag mycket och lär mig mer och mer att ta kort och då mest på djur och natur.

Som person är jag glad, rolig, skrattar nog 80% av min vakna tid känns det som (haha), väldigt engagerad och älskar att göra folk glada.

Där var det lite om mig, skulle kunna skriva i evigheter.

Mvh Sophie!

Medarbetare på blandrashundar.

 

www.dancingpaws.weebly.com
www.justadorable.wordpress.com

twinkime
2011-02-07 20:36
#15

Roligt att så många har presenterat sig =)

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Maja2
2011-02-07 20:39
#16

Nu har jag en hund till btw :)  En podenco som heter ziggy

Saiop
2011-02-09 23:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Hej!
Jag heter Ewa och är 20 år, bor i en liten by som heter Rö en bit utanför Stockholm. Bosatt i ett hus tillsammans med min sambo och våran hund Elvis, en 9 veckor gammal blandras. Han är korsning Jämthund, hedehund, vit älghund och wachtel. Tanken är att han skall bli jakthund på älg och vildsvin.

Jag har sedan 5 års ålder hållt på med hästar, fick min första ponny när jag var 8 år och sedan dess har det rullat på. Tävlar flitigt i ponnytrav med mitt Gotlandsruss Sockervadd och det har jag gjort nu sedan 1999. Just nu har jag 3 stycken hästar hemma. Jag har även ett stort intresse för fotografering, mina mesta motiv är hästar, men det förekommer även hund, katt och andra djur, samt naturmotiv! Jag gick i gymnasiet på Kunskapsgymnasiet Globen med inriktning Foto.

Jag är en för övrigt glad och trevlig person, men kan uppfattas blyg ibland kring nya människor. Men när jag väl slappnar av kan jag prata på mycket och skratta!

Honestyisdead
2011-02-20 16:40
#18

Putt så fler fyller på :)

Fridaaaa
2011-04-06 12:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Hej!

Frida heter jag, är 21 år gammal (född 1990). Bor ute på landet med alla djuren: en sankt bernhardstik på 4 ½ år vid namn Lillan, 2 bondkatter Fia och Findus (kastrerade) som är 14 år och 3 år gamla, 5 kaniner som heter Flizan & Alex (lejonhuvad kanin/lejonhuvad dvärgdur) som är 2 år och 2½år, Albin (Belgisk jättekanin/okänd) som är 4 år gammal, Smilla (Lejonhuvad kanin) som är 1 år gammal och Gruff (Dvärgvädur Rex) som är 1 år gammal. Har 6 marsvin som heter Lotus (Self Buff, 1½ månader gammal), Blixten (Skinny dalmatin, 3 år gammal), Alvin (Skinny, DE golden, 2 ½ månad gammal), Enzo (Teddymix, 3färgad) 6½ månad gammal, Benzo (Alpaca, Black/golden) 6 månader gammal och Pepsi (Pet, Black/creme) 9 ½ månad gammal. Även några höns & tupp

Mina största intressen är fotografering, djuren, vara med vänner, umgås med killen, redigera bilder (hobbynivå) mm

Det gör jag gör med Lillan är mest grundlydnad, trix, lite rallylydnad, lydnadsklass 1, spår mm :) Lite som faller oss in.

Är Medarbetare här på blandrashundar.ifokus

(ändrade till ny fakta, 26/4-12)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Michaela-N
2012-04-26 20:20
#20

Putt!

Annons:
[apprecier]
2012-04-27 00:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

Hej.

Jag kallas för Melo. Är 24 år iår, bor i en by norr om Göteborg med min sambo & 2 kids i åldern 4,5 och 6. Har just nu bara en liten blandis på 8 månader, Azlan heter han. Om en månad ska vi få hem hans lillebror Apollo.

Har ströjobbat lite varstans, inte just nu för tillfället då jag inte vet riktigt vad jag vill bli. Så på dagarna har man mer tid att träna Azlan.

Mina intressen är rätt varierande, som djur och fotografering. Har alltid tyckt om djur. Haft från råttor till hundar under mitt barndom. Gillar också tatueringar, har en hel del.

Uppfattas oftast som otrevlig men är bara tyst när det är stora folksamlingar. Annars är jag smått crazy typ som har väldigt mycket humor. En pratkvarn typ.

Ja, det var nog allt om mig. :)

dundeer
2012-04-28 20:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Tjenare!

Petra heter jag är 18 år och går andra året på Grans naturbruksskola inriktning häst.

Jag bor själv med mina 8 djur, 7 råttor och en foderhund från försvaret vid Namn Godzilla!

Mina största intressen är självklart djuren! Jag har ägt häst förr men ekonomin höll inte när jag flyttade hemifrån så jag var tvungen att sälja mina älsklingar tyvärr…

Sen barnsben har jag alltid haft minst en schäfer brevid mig så självklart får denna underbara ras fortsätta följa mig! Har dock planer på att köpa en till vovvsing, mest troligt en Amstaff eller en aussie, Vi får se vilket intresse de lutar åt mest när jag bestämt mig ;)

Jag älskar att vara ute och jobba med olika hundar, tar gärna tag i olika problem och försöker fixa.

R&Smatte
2012-04-29 08:28
#23

Hej igen! Jag kanske ska fylla i att vi numera har Ronja, en border terrier/dvärgtax blandis på 8 månader. Vi bor i radhus (fyra-familjshus) och har egen trädgård där jag odlar egna morötter och lite annat gott. Nu ska vi även sätta lite blommor och kanske någon rosbuske.

Saiop
2012-05-05 17:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#24

Jag får väl uppdatera min presentation lite då vi har fått tillökning i familjen.

Vi har då sedan tidigare:
Elvis f. 29 november 2010
Jämthund, vit älghund, hedehund & Wachtel
Har skällt älg och grävling och i år skall han även testas på vildsvin i hägn.

Vi utökat familjen med:
Zita f. 17 April 2011
Norsk älghund grå & Plott hund
En tjej med mycket rovviltsskärpa. Har ett riktigt öga för vildsvin och skall testas i hägn i slutet på maj. Har även skällt levande grävling. Kommer nog bli en riktigt bra vildsvinshund!

Eika f. 16 November 2011
Norsk älghund grå
En skarp tjej med mycket humör och egen vilja, aldrig en lugn stund. Har redan skällt vildsvin vid två tillfällen och älgko med kalv en gång. Så vi hoppas mycket på denna lilla tjej.

Bild på Eika :)

jgs09001
2012-05-05 18:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#25

Hej det är jag som är Johanna. Jag är 22 år och bor långt ute på landet i Västmanland med min sambo och våra två hundar. Jag studerar till ingenjör på högskolan och jobbar extra på en matbutik. Jag älskar att ha mycket att göra och ser alltid till att ha det så.

Mitt största intresse är mina hundar och tillbringar helst min fritid med dem. Annars rider jag lite grann och följer gärna med hästarna jag rider på deras tävlingar.

Hundarna som bor hos oss är Wille drygt 2 år och Movits på knappa året. Wille är en blandras mellan wachtel och gråhund och Movits en borderterrier. Båda används till jakt (terriern är dock ännu lite ung) och de får jaga mycket. Jag har själv inte jägarexamen och har inte planer på att ta det heller så jakten sköter sambon. Jag hänger hellre på brukshundsklubben med dem även om jag är med i skogen i bland.

SyntHare
2012-05-05 19:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Va kul det är att läsa allas presentationer! Skrattande

Jag får väl passa på att presentera mig själv också… Rebecka heter jag, fyller 23 i år och är bosatt i en liten håla i Småland med min underbara sambo, två hundar, två katter och en kanin. Jag är född och uppvuxen i Dalarna.

Jag studerar till undersköterska och jobbar som timvikarie på ett ålderdomshem. Trivs väldigt bra med det!

Fritiden spenderar jag oftast med mina hundar - Fido som är en pensionerad blandis mellan Bearded collie och Border collie på snart 13 år, och Hugo drygt 10 månader som är blandis mellan Schäfer, Labbe, Collie, Wachtel och Otterhound. Hugo och jag tränar mest lydnad och tricks men har även testat på Agility (tunnel och slalom) vilket båda tycker är jättekul. Vill även testa på spår och rallylydnad med honom så småning om.

Annars gillar jag att teckna och fotografera. Att knalla runt i skogen och upptäcka naturen tillsammans med mina vovvar och min kära gamla systemkamera är bland det bästa jag vet! Tecknar gör jag när lusten faller på och tiden räcker till.

Ja det var lite om mig! Glad

[Forest]
2012-05-05 22:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

Då kommer jag prensentera mig :)

Jag heter Sophie och är 36 år, har barn på 16 och 10 år gift med min storka kärlek. Vi bor i stor lägenhet på bottenplan med uteplats o vi trivs bra här. Vi bor utenför Mjölby som ligger i Östergötland. Jag har länge vart arbetslös/sjukskriven men tack vare hundar i livet så våga jag ta steget ut. Så idag jobbar jag som tim vik i butik o trivs jätte bra med det jobbet.

 Vi har två hundar och  en katt som heter Bamse. Enja som är snart 2 år och är röd dvpudel och så har vi lilla Donna som är snart 1 år svart dvpudel. Enja har vi på foder och hon väntar på valpa inom väldigt snart framtid :) Enja är otroligt vacker glad liten hund som behöver arbeta ganska mycket för att må bra. Menas Donna är en otroligt söt liten charmig hund som tar livet mer som en klackspark. Donna kom till oss när hon var 6 mån gammal, så hon vart lite små inpuls köp kan vi kalla det. Men inget vi ångrar :) Jag går gärna kurser med hundarna och tränar även till vardags åker o tränar på våran hundklubb med några andra hundar+ägare. På min fritid är jag med familjen,hundarna, vänner och jag rider när jag har tid eller någon behöver lite extra hjälp.

Annons:
Maja2
2012-05-05 23:06
#28

Uppdatering. Ziggy är borta men i onsdags kom nytillskottet Sally från Spanien.

R&Smatte
2012-05-28 17:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

Känner att jag vill uppdatera i nytt inlägg.

Maria heter jag och är född 1979. Har två döttrar (födda -03 och -05). Gift med min fina Micke som är född 1981, firar 2 års äktenskap i Juni.

Vi bor i en liten ort i Västmanland i radhuslägenhet med liten trädgård. Och så har vi lilla Shanti, en blandis 50% Phalene 25% pomeranian och 25% lhasa apso född i september-10. Och Ronja som är en tax/borderterrier född i Augusti-11.

Jag är en s.k hemmafru p.g.a jag har två diskbråck, fasettledsartros och spondylos i ryggen samt epilepsi (petit mal). Ja, lite av en trasig människa men familjen gör mig hel.

Min stora passion utöver att vara mamma är att teckna och göra smycken. Har designat tre tatueringar varav två numera sitter på min mamma och min svåger. Den tredje ska göras inom kort. Är tokig i att fota med och jag fotar mer än gärna våra barn och våran hund samt naturen.

Nytt kort på mig, hundarna och döttrarna.

MaddieIngves
2012-06-03 23:29
#30

Madeleine heter jag men föredrar Maddie. Jag bor i Finland, talar flytande finska och näst intill flytande finska samt engelska. Håller på att plugga tyska också, kan lite spanska också. Jag blir 14 i september. Jag bor ute på landet med mina föräldrar och mina två hundar, två katter och två kaniner.

Netta är korsningen i huset, hon har nyss blivit 9 år. Hon är lite överviktig och äter allt. Tyvärr går det inte att få bort övervikten på något sätt vilket självklart är synd.

Tyra är min Labrador Retriever, hon är 3 år och föddes på landet med namnet Hypnos Hera's Hit The Light's. Hon flyttade hit vid ungeefär 2 ! månads ålder.

Mirre är min Manx. En katt som är mycket duktig på att jaga, för tillfället har hon två kattungar också som kommer flytta hemifrån inom en vecka. De sköts även av sin moster Sonja. Sonja har en lång svans till skillnad från sin syster - Mirre - som inte har någon svans pga. rasen hon är.

Mejora och Chica är mina kaniner, de delar en mycket stor hage tillsammans med hundarna. Chica är viltgul och Mejora något liknande med hannovertecknad eller något ^^

SheViper
2012-06-04 01:14
#31

Cecilia, stolt mor och farmor :)

Lever med sambo, Cane Corso-killen Bosse och lilla räddningshunden Teya som just nu har 11 barn tillsammans. 3 siameser från tiden som raskattuppfödare samt en liten charmig orientalkille på drygt 3 månader. Grå Jakon Napoleon och kastrerade gammalkaninen "Ninni" som är en han ;) Koikarpar simmar i trädgårdens damm och jag målar tavlor, ritar, snickrar eller renoverar när kreativiteten faller på utanför datorvärlden (där jag annars snickrar med bilder eller sajter).

Om jag inte slutar att skriva nu så tröttar jag ut er. Ville bara säga hej :)

Klappa om de 4-benta

/Cecilia

Om du alltid finner fel hos andra, så kanske det är dags att rannsaka dig själv!

Hugosen
2012-06-05 10:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#32

Hej!

Patricia här och är 22 år gammal. Jag bor tillsammans med min sambo sen 4 år tillbaka i en by utanför Malmö. Tillsammans så har vi vårt lilla "barn" Hugo som är en blandning mellan flatte och vorste, en stepvaran och två jemen cameljonter. Ödlorna är mannens hobby.

Är utbildad barnskötare från gymnasiet men är just nu arbetslös ochj letar efter vad jag vill jobba med. Annars så är jag hemma med Hugo och hittar på en massa roliga utflykter. Om jag ska göra något så har jag honom alltid med mig.Glad

Som person så säger mina nära och kära att jag är en som är oftast alltid glad. Vilket jag kan hålla med om. Älskar att skratta med. Men är även en väldigt känslig person. Man kan säga jag är inte rädd för att vissa alla mina känslor. Glad, ledsen arg..

Hobbyn jag har förutom Hugo är att fotografera, hålla på med styling och naturlig skönhets preparat som jag gör själv. Flört

Lev och må väl

Mvh

Patricia och Hugo<3

En foto/djur/vardagsblogg, om vad jag ser från mina ögon och vad jag tycker är vackert www.ipatricia.blogg.se

ellebelle1994
2012-06-05 23:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#33

hej ^^

mitt namn är Elin och är 18 år.

jag studerar på naturbruks gymnasium i skåne närmare bestämt skurup annars bor jag i eslöv, pendla till skolan va inget alternativ så jag bor på skolan med mitt varmblods sto (häst) i bland får min st bernard ochså följa med men hon trivs inte så bra på skolan så hon brukar rymma jag har fått x antal telefon samtal från olika delar av skolan att dom sätt henne springa lös så numera får hon stanna hemma får se hur jag gör nu i trean.

min st bearnad är en ca 6 årig tik vid namn svea som är ett måndags exemplar allt som kan va fel e typ fel på henne ( höfter, ögon och lite i huvet) dock älskar jag henne nästan alltid endån ( hon har lite dåliga vanor som gör henne lite mindre älskvärd).

mina planer för mig och svea var att träna typ lydnad HA ja in my as va typ sveas reaktion kan säga att en sten e lättare att motivera till att göra något än henne  så mestadels bara myser vi och njuter av tiden vi får tillsammans ligga i knäet och mysa e det bästa hon vet Cool

förutom mina djur ( 1 katt och en häst) spenderar jag mycket av min tid med mina vänner och familj.

i framtiden skulle jag vilja börja på klubben med en hund (gärna briard) som vill göra något men det får bli framtiden har inte råd med en ny hund desutom skulle svea dödat den på fläcken för hon skulle bli så svartsjukFlört

tack och hej leverpastej Cool

PiganX
2012-06-06 00:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#34

Felicia är mitt namn och jag bor i utkanten av Stockholm tillsammans med 3 pigga vovvar. På bilden ser ni Charlie och Leo, inte lätt att fånga alla på samma bild Glad

Charlie - schäfer / collie.

Leo schäfer / labrador / rottweiler.

Lillen papillon / svartvit cavalier king charles spaniel.

Annons:
Upp till toppen
Annons: